Ik ben opzoek naar een programma om een planning voor in te voeren en te bekijken. Dit zijn onder andere de eisen:
- liefst webbased
- open source (daar gaat de voorkeur naar uit, anders betaald)
- planning kunnen invoeren
- met meerdere gebruikers in kunnen werken
- beetje met projectplanning werken
- adhock meldigen die erin kunnen.
We willen dit gaan gebruiken voor een klussenbedrijf, dit bedrijf neemt storingsmeldingen en reparatieverzoeken aan en dit moet worden ingepland door de voorman. Aangezien ik vaak telefonisch de meldingen aanneem, moet ik de klant kunnen aangeven wanneer er iemand langs kan komen.
Het mooiste zou zijn dat ik de storingsmelding kan invoeren in de taak zeg maar. Soort van taakplanner. Zodat de klusjesmannen weten wat ze moeten meenemen.
Ik heb zelf het e.e.a. opgezocht en ik kwam GanttProject tegen, dit ziet er leuk uit, alleen is het helaas niet webbased (ganttproject.sourceforge.net).
- liefst webbased
- open source (daar gaat de voorkeur naar uit, anders betaald)
- planning kunnen invoeren
- met meerdere gebruikers in kunnen werken
- beetje met projectplanning werken
- adhock meldigen die erin kunnen.
We willen dit gaan gebruiken voor een klussenbedrijf, dit bedrijf neemt storingsmeldingen en reparatieverzoeken aan en dit moet worden ingepland door de voorman. Aangezien ik vaak telefonisch de meldingen aanneem, moet ik de klant kunnen aangeven wanneer er iemand langs kan komen.
Het mooiste zou zijn dat ik de storingsmelding kan invoeren in de taak zeg maar. Soort van taakplanner. Zodat de klusjesmannen weten wat ze moeten meenemen.
Ik heb zelf het e.e.a. opgezocht en ik kwam GanttProject tegen, dit ziet er leuk uit, alleen is het helaas niet webbased (ganttproject.sourceforge.net).
[ Voor 4% gewijzigd door Binnetie op 17-11-2006 09:53 ]