[Vista] Media Center ziet flashplayer niet

Pagina: 1
Acties:

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
Hallo,

Ik ben sinds een tijdje aan het rommelen met vista zodat ik er genoeg verstand van heb tegen de tijd dat het product uitkomt en ik meteen mijn uitgegeven euros ten volste kan benutten. Nu ben ik bezig met de media center functie via mijn TV uit te proberen en zag ik dat het mogelijk is om "MTV Overdrive" te bekijken via Media Center. Als ik echter op deze knop klik komt er vrij groot (en vrij lelijk) in beeld te staan dat ik mijn flash player moet upgraden.

Ik terug achter de pc gaan zitten en flash player voor vista gedownload, ook shockwave voor de zekerheid en daarna een reboot. IE7 en Firefox2 tonen alle flash onderdelen nu prima, en ook de MTV Overdrive website werkt via het web, maar zodra ik weer in Media Center MTV Overdrive aanklik krijg ik dezelfde problemen.

Google levert helaas niet(s) veel op, dus het ziet er na uit dat het geen welbekend probleem is. Iemand hier die me kan helpen met het vinden van de oplossing? Alvast bedankt!

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
Heeft iemand hier voorheen ook al eens last van gehad? Ik heb nog steeds geen oplossing kunnen vinden helaas.