[Probleem] Samsung HDD doet vaag.

Pagina: 1
Acties:

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Topicstarter
Hey,

Afgelopen week zijn 2 van mijn 3 hdd gecrashed, na vervoer van mijn pc :'(

1 heb ik via een tool (GetDataBack) 1 hdd helemaal weten te recoveren.

Mijn andere HDD daarin tegen werkt niet echt mee; als ik de hdd erin plug voor mijn windowsboot (de schijf wordt gezien door het BIOS) freezed mijn scherm na het windows login scherm.

Als ik mijn HDD inplug als windows is opgestart (sata2) herkent windows mijn hdd wel in hardware, maar is deze niet te zien in deze computer.. Als ik een programma als bijvoorbeeld PartitionMagic opstart, met deze HDD erin crasht het programma. Zonder de HDD start het echter normaal op |:(

Het probleem is dus dat ik de schijf niet kan fixen, als ik er uberhaupt niet bij in de buurt kan komen.. Ook de repair vanaf de windows boot CD heeft geen zin; zodra hij bij 'controlleren van schijven' komt, freezed deze ook }:O

Iemand tips, of wordt het dan echt opsturen voor RMA :/

-edit-

Zal hem morgen ff in een andere pc testen

-edit 2-

Ook de tool van samsung gebruikt, deze herkende uberhaupt geen drives (terwijl hij de 2 werkende sowieso had moeten zien).

[ Voor 8% gewijzigd door Sak3d op 16-11-2006 22:45 ]

• Dedgeh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-01 22:06
Sak3d schreef op donderdag 16 november 2006 @ 22:39:
Zal hem morgen ff in een andere pc testen
Doe je wel voorzichting met mijn pc? :D

Verwijderd

Utility van de fabrikant gebruiken (of op www.ultimatebootcd.com) wil nog wel eens helpen. Ook kun je SpinRite (commercieel programma) gebruiken om de hele schijf te testen op sectorfouten en deze herstellen.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Waar vind je die RMA van samsung ergens... Ben ik nu gek of kan ik niet meer zoeken. Wordt van de NL naar americaanse naar EU site geforwarded maar denk je dat ik het gevonden krijg...

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Cyberpope schreef op donderdag 23 november 2006 @ 21:06:
Waar vind je die RMA van samsung ergens... Ben ik nu gek of kan ik niet meer zoeken. Wordt van de NL naar americaanse naar EU site geforwarded maar denk je dat ik het gevonden krijg...
Volgens mij moet je bellen naar nummer en dan opsturen. Maar heb je al met de utility getest?