Klegg windows media center LCD

Pagina: 1
Acties:

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:51

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Ik ben een beetje rond aan het kijken voor een LCD tv, en nu kwam ik onderstaande tv tegen.
Het is een LCD tv met ingebouwd windows mediacenter. Het lijkt me een erg mooi ding, ik kan er echter alleen geen prijzen van vinden. Ook van het merk Klegg heb ik nooit gehoord.

Van de website:

Do everything your Windows XP PC can do – and a whole lot more. Save all of your digital content and distribute it seamlessly. Experience unlimited entertainment by downloading movies, TV shows and music from the internet. Use your favorite DVR functions such as pause, play and record for live TV or play DVDs. Additionally, you can burn recorded TV to DVDs or CDs. Best of all the Klegg Media Center TV is housed in a beautiful brushed aluminum chassis that’s sure to complement any corporate or home decor.

Specificaties:
  • Display Size: 40-Inch 16:9 Diagonal Screen
  • Contrast Ratio: 1,000:1
  • Brightness: 500 cd/m2
  • Resolution: 1366(H)x768(V)
  • Screen Format : 4:3, 16:9, Zoom1, Zoom2, Panorama
  • HDTV Input : 480i/p(60Hz), 576i/p(50Hz), 720p(50/60Hz), 1080i(50/60Hz)
  • INPUTS: (1) HDMI, (1) DVI, (2) Component, (1) S-Video, and (3) Composite Inputs (1) RF (1) SPDIF
  • ATSC High Definition over-air tuner
  • Dual Tuner\Picture-in-Picture
  • Anti-glare screen
  • Anti Interference Power Supply Configuration
Iemand ervaring hiermee, of meer info?

Afbeeldingslocatie: http://www.kleggusa.com/Klegg_Media_CTR_TV-Angle.gif

http://www.kleggusa.com/MediaPCTV2.html

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Verwijderd

Ik zou eerst navragen of ie ook Vista doet. Microsoft heeft vorige versies van MCE als een baksteen laten vallen en omdat het OEM is moet je voor klachten bij de producent zijn dus Microsoft zegt: d:)b :w _O-

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:33

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Aan de link te zien is het een merk uit de USA. Die hebben een ander TV signaal (NTSC, in NL is het PAL) dus dat is sowieso al anders.
De opmerking van Pinobot verklaart tevens waarom ze nu met zo'n ding op de markt komen: is nl lekker goedkoop om te maken. Maar wat als ie vastloopt :? Moet je dan je TV opnieuw installeren enzo :? :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)