Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

I.E. opent vanzelf zonder knoppenbalk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds kort krijg ik constant een soort van pop-up op mijn scherm (het is wel niet echt hetzelfde, want het wordt niet tegengehouden door de google werkbalk en het is een volledig scherm en geen kleiner kadertje). Dit scherm opent zich automatisch en promoot steeds "search the web". Er zijn bovenaan echter geen knoppenbalken aanwezig, zodat ik dit steeds met "alt/ctrl/del" moet afzetten.
Ik heb al vanalles geprobeerd. Ik heb een up to date virusscanner van symantec, ik heb alle spyware verwijderd, ik heb een firewall geinstalleerd. Niks helpt ... dit scherm blijft maar komen, zelfs als ik geen verbinding heb met internet, wat wil zeggen dat dit wel degelijks iets is wat op mijn PC zelf staat.
Heeft er iemand enig idee waar ik mee geplaagd wordt, want sinds dit begonnen is, onthoud mijn PC bovendien geen enkel paswoord meer (ik heb al bij extra/internet-opties/privacy/alle cookies accepteren opgezet ... en ook dat alles helpt niks meer.)
Geen virus ... geen spam ... geen spyware ... wat is dit wel en hoe moet ik dit verwijderen ???

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 20:50
Welke spyware scanners heb je gebruikt?

Probeer eens de volgende spyware scanners: Ad Aware, Spybot Search and Destroy, trial versie van Spy Sweeper en AVG anti spyware.

Helpt dit niet dan is het tijd voor een Hijack This log.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 14:49

Nik

En anders HitMan Pro draaien, als bovenstaande geen oplossing heeft gegeven :)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Cleaner draaien je hebt spyware, waarschijnlijk mywebsearch. Een google opdracht had je dat ook op kunnen leveren.

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 20:50
KillerAce_NL schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:32:
Cleaner draaien je hebt spyware, waarschijnlijk mywebsearch. Een google opdracht had je dat ook op kunnen leveren.
Cleaner? Wat is dat? Bedoel je Coolwebshredder?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, wat dit bij Netwerken doet weet ik niet..

Move naar B&V :)

Verwijderd

Equator schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:03:
Tja, wat dit bij Netwerken doet weet ik niet..

Move naar B&V :)
Net werkte 't nog.... 8)

Mochten de gegeven oplossingen niet helpen, plaats dan een HijackThis log, en/of probeer PREVX

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst allemaal bedankt voor de snelle reacties. Mijn topic stond gisteren inderdaad verkeerd (ben ook nog maar van gisteren geregistreerd als gebruiker ... zal me wel vergeven zijn zeker :-)

Ik had al geprobeerd : Ad Aware, Spybot Search and Destroy en AVG anti spyware + zone-alarm als firewall + symantec als virusscanner. Niks hielp.
Op jullie aanraden : eerst cleaner geprobeerd ... mooie tool voor de opkuis maar gaf geen resultaat.
Dan de grove middelen : HitMan Pro ... dit controleerde blijkbaar alles, er kwam nog wat boven water, maar het probleem was nog steeds niet opgelost.
Van "HijackThis log" had ik nog nooit gehoord dus heb ik ten einde raad "PREVX" nog een keer geprobeerd en warempel hier kwam nog wat boven : CHKDISK.EXE werd naar de jail verwezen.
Nadat ik dit definitief had verwijderd was plots het probleem opgelost.
En mijn cookies werden inderdaad ook terug bewaard, zodat automatisch inloggen geen problemen meer gaf.

Voor al degenen die ooit hetzelfde probleem hebben .... PREVX !!!

Thanks.

Verwijderd

Mooi dat 't opgelost is.

PREVX is niet zo bekend maar heel erg goed.
Pagina: 1