Vraagje..

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• martin.h
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 23:09

martin.h

Met een HAMER past ALLES!

Topicstarter
Nu wil ik mijn icoon bij mijn naam zetten maar nu moet ik (in de FAQ gelezen) mijn icoon naar de server van Tweakers uploaden alleen weet ik het adres van die server niet weet iemand die??
Ik heb al gezocht ernaar met de search en ook al de FAQ doorgepluist maar kon niks vinden, misschien heb ik het ook wel over het hooft gezien hoor zo ja zeg het me dan ff snel en geef dan dit topic een slotje...:)

The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-05 12:48

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

je moet je icoontje zelf hosten. Dus het icoontje uploaden naar eigen webspace en daar een link naartoe maken.

Verwijderd

Je moet als je je profile aan het editten bent gewoon het plaatje aangeven op je locale harde schijf, en dan onderaan op verzenden drukken. Je hebt het adres van de server niet nodig.

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-05 12:48

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Hey straatje heeft gelijk. Hebben ze dat net weer veranderd ofzo.....

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op donderdag 01 februari 2001 10:06 schreef Hurricane het volgende:
Hey straatje heeft gelijk. Hebben ze dat net weer veranderd ofzo.....
Dat is sinds gister ofzo.

Je kunt in je profile dus gewoon een plaatje aanwijzen op je harde schijf, als je dan op versturen klikt dan komt dat plaatje op de t.net server te staan en heb je netjes onder je naam een plaatje :)

Het lijkt me duidelijk zo, deze topic is alleen hier niet echt op z'n plaats, daarom sluit ik em.

Als je er niet uitkomt dan mail/ICQ mij maar.

suc6.

Dit topic is gesloten.