Hallo tweakers,
Ik heb de laptop acer aspire 3613LMi
als ik aan het gamen ben valt me de fps erg tegen wat ik me nu af vraag maakt het veel uit als ik deul channel ga gebruiken me laptop ondersteund het
op moment zit er in
1 gb ddr2 533 mhz
256 mb ddr2 snelheid weet niet
als het uit maakt kan ik gewoon 1gb ddr2 533 mhz er bij in doen en merk maakt niet uit?
(ja ik weet het kan geheugen faq gaan lezen)
die 256 mb gaat er wel uit natuurlijk
ik snap het dit is een brakka intel kaart met shared ram pci-express (256 mb staat ie op nu geloof ik)
vga specs
intel 915GM/GMS,910GML express chipset
ik speel call of duty (de klassiekers;) )
ik heb zelf al op got en google gekeken kan nergens een benchmark vinden van waar ze dat uitgetest hebben met single channel of deul channel kan iemand me helpen heeft iemand ervaring mee?
Ik heb de laptop acer aspire 3613LMi
als ik aan het gamen ben valt me de fps erg tegen wat ik me nu af vraag maakt het veel uit als ik deul channel ga gebruiken me laptop ondersteund het
op moment zit er in
1 gb ddr2 533 mhz
256 mb ddr2 snelheid weet niet
als het uit maakt kan ik gewoon 1gb ddr2 533 mhz er bij in doen en merk maakt niet uit?
(ja ik weet het kan geheugen faq gaan lezen)
die 256 mb gaat er wel uit natuurlijk
ik snap het dit is een brakka intel kaart met shared ram pci-express (256 mb staat ie op nu geloof ik)
vga specs
intel 915GM/GMS,910GML express chipset
ik speel call of duty (de klassiekers;) )
ik heb zelf al op got en google gekeken kan nergens een benchmark vinden van waar ze dat uitgetest hebben met single channel of deul channel kan iemand me helpen heeft iemand ervaring mee?