Hoi,
Ik heb een probleem met mijn computer.
Ik heb een:
Moederbord: Asus P5GDC-V Deluxe
Processor: Pentium IV 540, 3.2 Ghz, Socket 775
Voeding: Tagan TG480-U01, 480W (ATX)
Geheugen: 2x 256MB PC3200 DDR, CL2.5 (TwinMos M2G9I08A-TT)
Processor Cooler: Zalman 9500LED
Heb net een nieuwe kast gekocht, en ben met volle moed alles gaan inbouwen.
Alleen start hij niet meer. Er draait geen enkele fan.
Heb hem nu alleen nog maar basic aangesloten. Dus zonder andere invoer apparaten. Alleen CPU, PSU, Geheugen, en Mobo. Fan draait niet, geen enkel teken van leven, bij het indrukken van de powerknop. Ja die heb ik goed aangesloten, en heb het met 2 powerknoppen getest. Ook zit de fan goed aangesloten op het mobo. Dus niet dat hij hem niet goed ontvang, en gewoon niet opstart.
Heb tevens ook even een CMOS reset gedaan. Maar hij start nog niet op. Heb gekeken of de voeding wel goed contact maakt met het Mobo. En dit lijkt wel het geval. Het Ledje op het moederbord brand immers wel.
We hebben het net nog even geprobeerd op een houten bureaublad, maar hij doet het nog niet.
Zonder geheugen net ook even geprobeerd maar hij geeft geen kik.
Kan ik nog iets anders proberen, of heb ik nu echt mijn best gedaan?
Ik heb trouwens de Hangen en Opstart Problemen Troubleshooter doorgenomen. Maar nog niks heeft mijn systeem doen ontwaken.
Alvast bedankt
Ik heb een probleem met mijn computer.
Ik heb een:
Moederbord: Asus P5GDC-V Deluxe
Processor: Pentium IV 540, 3.2 Ghz, Socket 775
Voeding: Tagan TG480-U01, 480W (ATX)
Geheugen: 2x 256MB PC3200 DDR, CL2.5 (TwinMos M2G9I08A-TT)
Processor Cooler: Zalman 9500LED
Heb net een nieuwe kast gekocht, en ben met volle moed alles gaan inbouwen.
Alleen start hij niet meer. Er draait geen enkele fan.
Heb hem nu alleen nog maar basic aangesloten. Dus zonder andere invoer apparaten. Alleen CPU, PSU, Geheugen, en Mobo. Fan draait niet, geen enkel teken van leven, bij het indrukken van de powerknop. Ja die heb ik goed aangesloten, en heb het met 2 powerknoppen getest. Ook zit de fan goed aangesloten op het mobo. Dus niet dat hij hem niet goed ontvang, en gewoon niet opstart.
Heb tevens ook even een CMOS reset gedaan. Maar hij start nog niet op. Heb gekeken of de voeding wel goed contact maakt met het Mobo. En dit lijkt wel het geval. Het Ledje op het moederbord brand immers wel.
We hebben het net nog even geprobeerd op een houten bureaublad, maar hij doet het nog niet.
Zonder geheugen net ook even geprobeerd maar hij geeft geen kik.
Kan ik nog iets anders proberen, of heb ik nu echt mijn best gedaan?
Ik heb trouwens de Hangen en Opstart Problemen Troubleshooter doorgenomen. Maar nog niks heeft mijn systeem doen ontwaken.
Alvast bedankt