Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kan geen email ontvangen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie helpt mij?
Ik kan wel email versturen en internetten, maar het lukt mij niet om email te ontvangen.
Ik heb al ettelijke keren de planet-gegevens gecontroleerd:
pop3, pop.planet.nl etc, maar ik krijg niets binnen terwijl ze wel op mijn pc binnenkomen met dezelfde gegevens!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-11 20:51

Shaggy

Misantroop pur sang

Let vooral eens op verkeerde of dubbele punten. En volgens mij is het "pop3.planet.nl"

Het gebeurt maar al te vaak dat er staat bijv. "pop3..planet.nl" is lekker zoeken ;)

Making an ass of myself since the 70's

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Welke fout melding krijg je? (Error code)
En als ik ping naar pop3.planet.nl kom ik uit op pop.wxs.nl . Dus die zou je ook volgens mij wel kunnen invoeren. En werkte het vandaag / gisteren nog wel? Heb je wat veranderd?

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Het kan zijn dat planet je geblokkeerd heeft ivm met een overmatig mail gebruik. Ik heb het ook wel eens gehad met XS4ALL. Zonder waarschuwing hadden ze me van hun netwerk gegooid omdat ik in hun ogen spam aan het versturen was.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11 16:33

Dethroned

Liev

Eh heerlijke openingspost.... je post dit in PSGG en je geeft geen verder info wat voor device je hebt.
Je geeft eveneens niet aan op wat voor communicatieve wijze je je email probeert op te halen en al helemaal niet met welke ISP of Telecom SP
Daarnaast mis ik welk platform je gebruikt en welke emailprovider je hebt

I got a problem-solver and its name is revolver

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Het gaat hier om de Nokia E61, dus move to -> Het Nokia E61 Topic :)

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11 16:51
volgens mij moet je pop.planet.nl hebben en voor uitgaande mail: mail.planet.nl

succes

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:09
is het niet gewoon POP.PLANET.NL en voor uitgaand MAIL.PLANET.NL? Ik heb hetzo op mn N73 en totaal geen problemen.

Verwijderd

Wat het ook moge zijn, gaarne vragen in Het Nokia E61 Topic

Meij333 heeft zijn probleem daar ook al naar voren gebracht. Dubbelpost dus deze kan dan dicht. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.