Als ik wil inloggen op mijn extern bureablad wil inloggen blijft de boel hangen.
Situatie:
pc: P4, WINXP prof, ADSL verbinding, wired lan
internet komt binnen op een Belkin Router.
Op deze router heb ik poort 3389 geforward naar mijn pc
Externe verbinding ingeschakeld.
Als ik nu van een andere pc wil inloggen op mijn pc maakt hij wel verbinding en kan ik ook mijn
gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Als ik dan op verbinden klik wordt mijn beeldscherm op de
externe pc zwart. Dat gele balkje bovenin blijft wel staan en daarmee kan ik ook de sessie wel aflsuiten.
Als ik het dan nogmaals probeer kan hij niet meer verbinden en zegt hij dat de pc bezig is met verbindingen te accepteren.
Als ik dan thuis kom en ik zet mijn beeldscherm aan zie ik een zwart scherm waar ik wel mijn muis in kan bewegen.
Alleen opnieuw opstarten doot de aan/uit knop inhouden heeft dan nog zin.
Weet iemand wat dit veroorzaakt? en hoe dit op te lossen?
ps. Bij het rondkijken stuitte ik nogal eens op het feit dat VPN dit zou kunnen veroorzaken maar dat draai ik niet.
Situatie:
pc: P4, WINXP prof, ADSL verbinding, wired lan
internet komt binnen op een Belkin Router.
Op deze router heb ik poort 3389 geforward naar mijn pc
Externe verbinding ingeschakeld.
Als ik nu van een andere pc wil inloggen op mijn pc maakt hij wel verbinding en kan ik ook mijn
gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Als ik dan op verbinden klik wordt mijn beeldscherm op de
externe pc zwart. Dat gele balkje bovenin blijft wel staan en daarmee kan ik ook de sessie wel aflsuiten.
Als ik het dan nogmaals probeer kan hij niet meer verbinden en zegt hij dat de pc bezig is met verbindingen te accepteren.
Als ik dan thuis kom en ik zet mijn beeldscherm aan zie ik een zwart scherm waar ik wel mijn muis in kan bewegen.
Alleen opnieuw opstarten doot de aan/uit knop inhouden heeft dan nog zin.
Weet iemand wat dit veroorzaakt? en hoe dit op te lossen?
ps. Bij het rondkijken stuitte ik nogal eens op het feit dat VPN dit zou kunnen veroorzaken maar dat draai ik niet.