Toon posts:

[NFS Carbon] Force Feedback ondersteuning voor stuurtje?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal,

ik heb zinds gisteren een thrustmaster stuur met need for speed carbon 8). hij stuurt en rijd echt vet, maar nu komt het hij zou moeten mee trillen(force feedback) maar dat doet ie niet. Licht het aan need for speed of moet je eerst een soort file downloaden dat het stuur meetrilt(ik heb hem getest op trilfunctie en die deed het). Ik hoop dat iemand de oplossing weet want met trillingen het spel sturen lijkt me nog leuker.

groeten Koos

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-11 20:32
Mischien kan je de topic titel wat duidelijker maken?
En ook zal het handig zijn als je de naam van het stuur vermeld want zo kan ik je niet verder helpen

[ Voor 20% gewijzigd door -Mike- op 16-11-2006 16:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
oja sorry thrustmaster force feedback racing wheel (ferrari) en ik had gelezen dat het stuur mee zou schokken maar bij need for speed gebeurt dat niet, moet je dan iets dan loaden of iets anders??

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:05
Is er misschien iets in de ingame instellingen van Carbon te vinden over force feedback?

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij niet maar ik zal eens kijken..

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Kies in het vervolg a.u.b. een topictitel uit die je probleem samenvat ;)
Ik verplaats je topic even naar het juiste subforum en pas de topictitel even aan voor je.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:56

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Je moet inderdaad bij de controls aangeven dat je je stuur wilt gebruiken. Bij mij werkt het wel, zonder extra files downloaden oid.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Topicstarter
ik heb bij controls wel ingesteld met het stuur maar kan je anders een screen geven of uitleggen hoe je het hebt gedaan? heb je precies hetzelfde stuur? :9

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2006 14:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
o en crash bedankt voor het samen vatten vd. titel
Pagina: 1