[Exchange 2003] System Manager Help crashed na update IE7

Pagina: 1
Acties:

• x-RaY99
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 02:44
Vreemd probleem hier met de System Manager van Exchange 2003... Deze knalt eruit met de welbekende "bladibla heeft fouten gegenereerd en wordt afgesloten".

Deze foutmelding heb ik gekregen op een testmachine (nieuwe HP DL380), via google/microsoft heb ik nog niks kunnen vinden.

Uiteindelijk heb ik het probleem kunnen terugwerken naar de IE7 update (niet persé een vereiste op een exchange server natuurlijk, windowsupdate dacht er anders over :> ), wanneer deze update weer verwijdert wordt werkt de help functie in de System Manager weer goed.

Is iemand anders dit al tegengekomen? Voorlopig laat ik de IE7 update even links liggen, geen ramp op een Exchange server maar vond het toch vreemd.

18kwp solar, 9kw Panasonic WH-MDC09G3E5 voor 580m3 huis + 60m3 zwemvijver. Edel Water 200L SWW, Gas contract loos sinds 19/2/2019, Gas meter/leiding verwijderd 14/11/2019

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Had dit ook in de testomgeving, weg als ik IE7 verwijder. Staat op m'n lijst om ooit eens naar te kijken. Misschien IE-protected mode?
Sowieso zou ik voorzichtig zijn met het uitrollen van IE7 op je servers de komende tijd. Ben al wel meer dingen tegen gekomen :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
tja IE7 wordt sinds kort automatisch geinstalleerd mocht je op je server AU aan hebben staan (bv om imf updates voor exchange automatisch binnen te harken)

:X

A wise man's life is based around fuck you

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

...maar wie doet dat nou zonder dit:
Toolkit to Disable Automatic Delivery of Internet Explorer 7

[ Voor 20% gewijzigd door alt-92 op 16-11-2006 20:57 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Tja automatische updates zou ik ook sowieso niet op m'n servers/omgeving loslaten zonder enige controle en tests, zoals hier nu gebeurd lijkt te zijn :P

Maarja wie ben ik ...

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• x-RaY99
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 02:44
Gelukkig ben ik niet de enige, had het apparaat even 'vlug' geïnstalleerd om te kijken of alles naar wens werkte, exchange erop en blindelings alle updates erop. (was toch als test en hoeft nog even niet in productie)
Dacht eerst dat er wat anders aan de hand was, je verwacht het niet, zullen we maar zeggen ;)

Sowieso staan de auto-updates uit, maar goed ook blijkt maar weer.

Ben toch wel benieuwd waar het nu door komt in IE7, zal is wat met de protection modes spelen.

[edit] Zoals ik al zei, het is geen productie server, ik was simpelweg even lui en wilde weten of alles functioneerde :P

[ Voor 11% gewijzigd door x-RaY99 op 16-11-2006 21:24 ]

18kwp solar, 9kw Panasonic WH-MDC09G3E5 voor 580m3 huis + 60m3 zwemvijver. Edel Water 200L SWW, Gas contract loos sinds 19/2/2019, Gas meter/leiding verwijderd 14/11/2019

Pagina: 1