Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[ShS] buyerzone onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

• manyac
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 19:41
Omdat een eerdere survey van mij (in mijn ogen onterecht) was getrashed heb ik op aanraden van de moderator een mailtje naar buyerzone@tweakers.net gestuurd met een nieuwe survey. Het blijkt nu echter dat mijn mail adres niet in de 'local recipient table' staat dus ik krijg de mailtjes terug. Ik had nl. vanaf een ander adres teruggemaild.

Oorspronkelijk gebruikte ik een hotmail adres, nu een gmail adres. Ik heb al geprobeerd de mail via hotmail te forwarden naar de buyerzone maar het komt niet aan in het brakke hotmail. In mijn profiel heb ik 'm mailadres ook maar gelijk aangepast.

Hoe kan ik nu een survey naar buyerzone@tweakers.net sturen zodat ie kan worden gereviewed?

Verwijderd

Eenvoudig :)

Stuur hem naar buyerszone@tweakers.net ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2006 14:51 ]

• manyac
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 19:41
Thnx!

* manyac zal even de betreffende moderator een mailtje sturen dat ie dit niet meer moet doen...

Verwijderd

Ik heb even je survey bekeken zoals die verwijderd was, en ik moet zeggen dat je onderbouwing inderdaad veel te mager was om een survey te rechtvaardigen. :)

Waarschijnlijk is er in de informatieve mail ook verwezen naar een FAQ; daar kan je meer informatie vinden over de onderbouwing in surveys en de reden waarom een onderbouwing van belang is.

Ter illustratie: de conclusie van de bevindingen kan je uiten in het cijfer. In de onderbouwing voor dat cijfer, is vermelding "goede shop" een conclusie op zich, en geen onderbouwing. De onderbouwing is namelijk *waarom* je tot de conclusie 'goede shop' bent gekomen.

Als één en ander niet duidelijk is, of je wil graag een nieuwe survey laten lezen voor je hem plaatst, of tips wil, of of of, dan kan je natuurlijk altijd mailen, en dan beantwoorden we graag alle vragen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2006 16:29 ]