Omdat een eerdere survey van mij (in mijn ogen onterecht) was getrashed heb ik op aanraden van de moderator een mailtje naar buyerzone@tweakers.net gestuurd met een nieuwe survey. Het blijkt nu echter dat mijn mail adres niet in de 'local recipient table' staat dus ik krijg de mailtjes terug. Ik had nl. vanaf een ander adres teruggemaild.
Oorspronkelijk gebruikte ik een hotmail adres, nu een gmail adres. Ik heb al geprobeerd de mail via hotmail te forwarden naar de buyerzone maar het komt niet aan in het brakke hotmail. In mijn profiel heb ik 'm mailadres ook maar gelijk aangepast.
Hoe kan ik nu een survey naar buyerzone@tweakers.net sturen zodat ie kan worden gereviewed?
Oorspronkelijk gebruikte ik een hotmail adres, nu een gmail adres. Ik heb al geprobeerd de mail via hotmail te forwarden naar de buyerzone maar het komt niet aan in het brakke hotmail. In mijn profiel heb ik 'm mailadres ook maar gelijk aangepast.
Hoe kan ik nu een survey naar buyerzone@tweakers.net sturen zodat ie kan worden gereviewed?