NFS Carbon van Spaans naar Engels op LEGALE wijze?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
Ik had al een topic hierover geopend, maar omdat dat neigde naar illegale praktijken werd deze gesloten! ;) Dat was ook niet mijn insteek.

Dus even voor de duidelijkheid;

Ik wil het spel legaal kopen, maar aangezien veel online shops niet naar Spanje versturen of niet mijn type creditcard ondersteunen, of wel naar Spanje versturen met mijn creditcard, maar dan alsnog in het Catalaans, de volgende vraag:

Als ik het spel koop in de winkel, met alles in het Spaans, weet iemand dan een url of site waar ik een languagepack kan downloaden die alle teksten en voices omzet naar het Engels i.p.v. het Spaans!?

In ieder geval nog bedankt voor de hulp in het vorige topic. :D _/-\o_

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:39

Clush

Do as I say...

je moeder!

serieus, vraag een vriend of familielid het spelletje voor je te kopen en op te sturen :P .

... not as I do.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:10
Als je geen omgebouwde xbox hebt, zal dat niet lukken. Met een 360 al zeker niet.

Suggestie van Clush kan toch geen probleem zijn? :?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 14:49

Nik

Mail EA, zij weten het vast. En zo veel tweakers zijn er niet die spaanse games kopen en vertaald willen hebben.

Verwijderd

Ligt erg aan de game. Veel uitgevers geven de game uit met een europese versie, die vaak meerdere talen ondersteunt. Wat je zou kunnen doen is op de box van het spel kijken of er meerdere talen genoemd worden.

Een andere optie, zoals je al noemt, is een language pack. Echter niet elke ontwikkelaar houdt hier rekening mee, en daardoor is in veel gevallen onmogelijk. Ik weet zo niet uit m'n hoofd of EA hier ook aan doet.

Er is wel een spel geweest waar later een language pack voor is uitgekomen. Black and White.. Dit omdat de nederlandse versie zo bagger vertaald was, dat ze de engelse language pack beschikbaar hebben gemaakt op hun website (gigantische dowload trouwens, zeker voor die tijd) Beste wat je kunt doen is bellen/mailen met EA, als eerdere suggesties niet werken

Verwijderd

nvanthoff schreef op donderdag 16 november 2006 @ 13:49:
Ik had al een topic hierover geopend, maar omdat dat neigde naar illegale praktijken werd deze gesloten! ;) Dat was ook niet mijn insteek.

Dus even voor de duidelijkheid;

Ik wil het spel legaal kopen, maar aangezien veel online shops niet naar Spanje versturen of niet mijn type creditcard ondersteunen, of wel naar Spanje versturen met mijn creditcard, maar dan alsnog in het Catalaans, de volgende vraag:

Als ik het spel koop in de winkel, met alles in het Spaans, weet iemand dan een url of site waar ik een languagepack kan downloaden die alle teksten en voices omzet naar het Engels i.p.v. het Spaans!?

In ieder geval nog bedankt voor de hulp in het vorige topic. :D _/-\o_
play.com heeft NFS:Carbon. En dit is echt de UK version van het spel. Alles wat ik hier bestel zijn UK versies en niet zoals hier in NL de Benelux versie met NL en Franse boekjes/covers.

cdwow.com idem

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2006 14:44 ]

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
Ok, tot dus ver bedankt voor de hulp, ik heb mijn zus zover gekregen dat ze gaat kijken in Nederland of ze NFS:C kan kopen en opsturen. De language packs die ik heb gedownload ondersteunen alleen de teksten en niet de voices. De covers hier geckeckd en daar staat dat alles alleen in het Engels is helaas. Hoop dat ik nu een oplossing heb! Nogmaals dank.
Pagina: 1