All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *
Oke, Maar wat correspondeerd dan normaal gesproken met zwart en geel ??megaleo schreef op donderdag 16 november 2006 @ 13:15:
Op ROOD en BLAUW zit je signaal. En die 2 aders moet je in het midden van je RJ stekker plaatsen.
een op een dus b.v.:
Zwart op oranje / blauw op blauw / rood op rood / wit op geel ???
[ Voor 15% gewijzigd door Marinus-Roro op 16-11-2006 13:19 ]
All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *
Maak eens een foto van de isra (of nog beter, zoek hem op op internet, staat meteen bij hoe hij open kan), open maken, middelste adertjes van een kabel in de A en B, diezelfde aders (volgorde onbelangrijk) in een RJ11 en die weer in de splitter
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Probeer anders gewoon verschillende combinaties.
zie ook Megaleo's antwoord.
Abort, Retry, Quake ???
Hoef je dus ook niet aan te sluiten.
Wel zorgen, dat ze geen contact kunnen maken.
[ Voor 14% gewijzigd door bangkirai op 16-11-2006 18:43 ]
Verwijderd
My favorite programming language is solder.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
met wat wroeten past t prima hoor?Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:07:
En probeer vooral geen RJ11 op die aders die uit de IS/RA komen te monteren. Dit kabel type ( norm 88 ) heeft 4*0.5mm2 aders en 1 aarde. En in een modulair RJ11 past max 0.4mm2. Dit geeft geheid storing...
mijn inkomende lijn heeft nu ook gewoon een RJ11 stekker dit omdat de lasdop in staat van ontbinding was en bij het open schroeven in 30 stukjes brak
404 Signature not found
Serieus?SMSfreakie schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:29:
[...]
mijn inkomende lijn heeft nu ook gewoon een RJ11 stekker dit omdat de lasdop in staat van ontbinding was en bij het open schroeven in 30 stukjes brak
ja, RJ11 plug aan die kabel geknepen, Splitter dr op, interne tel lijn en modem lijn dr op en cruisen maar
404 Signature not found
Ik bedoel meer van je overlijdende ISRASMSfreakie schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:22:
[...]
ja, RJ11 plug aan die kabel geknepen, Splitter dr op, interne tel lijn en modem lijn dr op en cruisen maarwerkt perfect
In geval van GEEL - BLAUW - ROOD - ZWART moet je de kleuren Rood en Blauw gebruiken.
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
hangt in de spinrag en ligt in ontelbare stukjes ergens opt beton van de meterkast ( 1 meter diep )martijn946 schreef op zondag 26 november 2006 @ 22:39:
[...]
Ik bedoel meer van je overlijdende ISRA
als we ooit verhuizen haal ik wel een mooi doosje met RJ11 uitgang en schroef ik die op de inkomende lijn
404 Signature not found
Kopen??SMSfreakie schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 00:36:
[...]
als we ooit verhuizen haal ik wel een mooi doosje met RJ11 uitgang en schroef ik die op de inkomende lijn
[ Voor 16% gewijzigd door martijn946 op 30-11-2006 09:38 ]