Toon posts:

[TV] spanningsprobleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,
Ik heb een probleem met mijn televisie sinds een aantal dagen. De tv is aangesloten op een stekkerblok dat weer n stukje verderop in het stopcontact zit, tot een aantal dagen geleden nooit problemen mee gehad. In de tussentijd heb ik de stekker er uit gehad, de coaxkabel er uit gehad en daarna alles weer terug gestopt, wat resulteerde in het volgende: de eerste paar minuten dat de tv aanstaat geen problemen, daarna begint het met witte horizontale balken die flikkeren, dit wordt steeds erger, ook gebeurt t dat soms t beeld wegvalt en zwart/wit wordt voor n aantal seconden. Je hoort ook duidelijk dat het geluid soms ruist. Het vreemde is dat als ik de coax eruit haal, het testbeeld ook zulke symptomen heeft. Enfin, tv kijken gaat niet meer, kan iemand me aub vertellen wat er aan de hand is en wat ik moet doen om weer een fatsoenlijk beeld te krijgen?

groeten Wim

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 16:22

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Probeer eerst eens je tv aan te sluiten op een anders stopcontact en het liefst op een totaal andere groep. Heb je dan nog steeds deze problemen ook zonder dat de coax kabel er in zit dan is er intern in je TV iiets kapot en dan kunnen wij je denk ik ook niet verder helpen. Word dan of een nieuwe tv kopen of weg brengen naar een reperratie center.

veel succes!