Hoi,
Mijn naam is Bart en ik ben nieuw hier op het forum en hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik zit met het volgende probleem:
Ik kan battlefield 2 op de hoogst mogelijke videosettings spelen en het loopt werkelijk als een zonnetje.
Maar ik kan in de video control panel van battlefield 2 de Anti Aliasing niet veranderen.
Telkens weer als ik de Anti Aliasing op x6 of lager wil zetten en dan op toepassen druk springt hij steeds terug naar Anti Aliasing uit.
Kortom ik kan er niks aan veranderen.
Even ter info, mijn videokaart is een asus x850xt pe (agp).
Die moet toch echt wel Anti Aliasing aankunnen lijkt mij.
Ik heb het hele internet al afgezocht maar kan geen vergelijkbare problemen vinden.
Ik hoop dat jullie me wel kunnen helpen.
Bij voorbaat dank , Bart.
Mijn naam is Bart en ik ben nieuw hier op het forum en hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik zit met het volgende probleem:
Ik kan battlefield 2 op de hoogst mogelijke videosettings spelen en het loopt werkelijk als een zonnetje.
Maar ik kan in de video control panel van battlefield 2 de Anti Aliasing niet veranderen.
Telkens weer als ik de Anti Aliasing op x6 of lager wil zetten en dan op toepassen druk springt hij steeds terug naar Anti Aliasing uit.
Kortom ik kan er niks aan veranderen.
Even ter info, mijn videokaart is een asus x850xt pe (agp).
Die moet toch echt wel Anti Aliasing aankunnen lijkt mij.
Ik heb het hele internet al afgezocht maar kan geen vergelijkbare problemen vinden.
Ik hoop dat jullie me wel kunnen helpen.
Bij voorbaat dank , Bart.