Toon posts:

Hotkey voor Outlook 2000

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik hotkeys instellen om bv. 5 veel bezochte websites te opnenen.

Verwijderd

Hoe bedoel je dit precies?

Wil je vanuit outlook hotkeys instellen om internet explorer te openen die die vervolgens een site ophaald die onder die hotkey staat ingesteld?

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:10

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Snelkoppeling naar de gewenste website maken, en dan bij de eigenschappen van die snelkoppeling kun je weer een sneltoets aanmaken. (zal vast wel makkelijker / handiger kunnen, maar dit is het eerste dat me zo te binnen schiet)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Bedoel je in een mailtje? Maar weet je dan zeker dat de ontvanger OL2k heeft? Of als lokaal: wat heeft Outlook te maken met websites?
En ook: wat zijn je eigen gedachten hierover, wat heb je al geprobeerd? Je gooit nu een vraag van 1 regel over de muur, maar dat is niet hoe GoT werkt ;)

Welkom op GoT trouwens!

Ik stel voor dat je even je al bestaande account gebruikt, het is niet de bedoeling om meer dan een account te hebben. Wees dan in een nieuwe topicstart onder je echte account even wat duidelijker over situatie en eigen pogingen, lees bijv. ook even de "sticky" topics bovenaan het forum voor je een topic opent. Maar deze kan dicht wegens bovenstaande :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.