Beste mensen,
Ik ben helemaal nieuwe in de linux wereld.
Ik wil voor een server Fedora Core 6 installeren maar ik kom er helemaal niet uit. IK heb gezockt op internet, gevraagd maar helemaal geen resultaat.
Mijn probleem is, ik weet het ik ben een n00b
, bij de 3de stap van de installatie van fedora core 6 wanneer hij vraagt om een station te kiezen om de installatie daarvoor te gebruiken.
Hier kom ik niet uit, voor de duidelijkheid ik heb gebruik een SCSI schijf, ik zie helemaal niks staan in de lijst waar ik eigenlijk een station moet kiezen om fedora core daarop te installeren.
Wanneer ik op volgende klik komt de volgende probleem:
- Er is een fout opgetreden: Er zijn geen geldige apparaten gevonden waar nieuwe bestandssytemen op konden worden gemaakt. Controleer uw hardware om de oorzaak van die probleemte vinden.
Bij dit probleem blijf ik haken, wat moet ik doen. Help mij AUB.
ALVAST BEDANKT, en hoop van dit veel te leren.
YRETIX
Ik ben helemaal nieuwe in de linux wereld.
Ik wil voor een server Fedora Core 6 installeren maar ik kom er helemaal niet uit. IK heb gezockt op internet, gevraagd maar helemaal geen resultaat.
Mijn probleem is, ik weet het ik ben een n00b
Hier kom ik niet uit, voor de duidelijkheid ik heb gebruik een SCSI schijf, ik zie helemaal niks staan in de lijst waar ik eigenlijk een station moet kiezen om fedora core daarop te installeren.
Wanneer ik op volgende klik komt de volgende probleem:
- Er is een fout opgetreden: Er zijn geen geldige apparaten gevonden waar nieuwe bestandssytemen op konden worden gemaakt. Controleer uw hardware om de oorzaak van die probleemte vinden.
Bij dit probleem blijf ik haken, wat moet ik doen. Help mij AUB.
ALVAST BEDANKT, en hoop van dit veel te leren.
YRETIX