Toon posts:

[Visual Studio 2005] Grootte van de rijen in een Gridview.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een gridview die de stand laat zien. Ik heb paging aan en er kunnen maximaal 9 rijen getoond worden. Nu heb ik in mn test DB nog maar 3 records zitten. Maar wat doet mn gridview nu, hij maakt mijn rijen behoorlijk dik, zodat de lengte precies zo blijft als ik ignesteld heb. Maar ik wil juist dat de lengte van de gridview zich aanpast aan het aantal records dat hij toont.

Hoe kan dit gedaan worden?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die mij kan helpen?

• baggah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:05
Als je een nieuw datagrid plaatst dan maakt hij toch alleen maar de rijen aan waar hij data voor heeft?
Maak is een screenshot om te laten zien wat je precies bedoelt...
Welke taal trouwens in VS2005? C# / VB.NET?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:20:
Hoi, ik heb een gridview die de stand laat zien.
Ooooh, de stand... :?
Misschien is het verstandig om niet aan te nemen dat wij weten waar je mee bezig bent ;)
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:20:
Ik heb paging aan en er kunnen maximaal 9 rijen getoond worden. Nu heb ik in mn test DB nog maar 3 records zitten. Maar wat doet mn gridview nu, hij maakt mijn rijen behoorlijk dik, zodat de lengte precies zo blijft als ik ignesteld heb. Maar ik wil juist dat de lengte van de gridview zich aanpast aan het aantal records dat hij toont.

Hoe kan dit gedaan worden?
Kijk eens naar het rowtemplate property. Daar kun je de rijhoogte (o.a.) instellen. Of begrijp ik je nu verkeerd?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Naja het probleem is dus dat hij steeds 9 records toont uit een db en als ik door blader kom je op een gegeven moment op de laatste pagina en daar kan het zijn dat er bv nog maar 3 zijn. Dan maakt hij de rijen nogal dik (of hoog, hoe je het wilt noemen), zodat de gridview even groot blijft als dat hij is als hij 9 records toont.
Zal thuis idd ff een screen posten.

Ik gebruik C#