[Outlook 2k3] VB scripts werken niet (meer)

Pagina: 1
Acties:

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Topicstarter
Ik heb binnen Outlook 2003 verschillende VB scriptjes gemaakt binnen de Visual Basic Editor.
Voorheen werken die ook allemaal. Ik roep ze aan dmv een rule (uitvoeren script) op een inkomende e-mail. Zie onderstaand voorbeeld, wat al niet meer werkt:

code:
1
2
3
Sub Test(mail As Outlook.MailItem)
    MsgBox "Test"
End Sub

De rule wordt wel aangeroepen, aangezien de inkomende mail automatisch wordt gelezen en verplaatst wordt naar een map (zoals ik dat ingesteld heb binnen de rule).
Roep ik het script verkeert aan??

euh...ja

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat als je alleen je rule instelt om een script te starten (en voor de rest niks doet). Je geeft aan dat het fenomeen 'ineens' is ontstaan? Wat is er in de tussentijd veranderd (updates wellicht)?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Rfce

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Topicstarter
Ja, dat is het hem net, het valt me nu pas op... ik gebruik de functie(s) niet dagelijks, en in de tussentijd zullen er wellicht genoeg windows en office updates hebben plaats gevonden.
Eigenlijk is het de vraag of het aanroepen van de sub (Outlook.MailItem) nog wel werkt (en goed is). Het lijkt er gewoon op dat de script-rule niet wordt uitgevoerd.

Ook al laat ik deze script-rule alleen uitgevoerd worden en voor de rest dus geen verplaatsingen oid, werkt het ook niet.

euh...ja

• Rfce

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Topicstarter
Probleem is opgelost. Er zat ergens een onvolkomenheid in de code, waar ik geen melding van kreeg. Nadat ik een errrorhandling had ingebouwd (stom om die niet te gebruiken) kwam ik erachter. Na de aanpassing werkt het weer.

euh...ja