Toon posts:

Geen telefon tikken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat laatst in de trein, en toen lag daar een bladje "Rail" ofzo (van de NS). Nou keek ik daar in en toen zag ik "Dit is Karel, en hij wil internetten zonder telefoon tikken" "En dat kan". Ik dacht dat wil ik ook wel. Toen heb ik het internet ardes onthouden. Het was iets met [url="http://www.....chs.nl"]www.....chs.nl[/url] ofzo (ik weet het dus niet meer). Is er ook een intelligent figuur die dat adres wel weet?
Bij dat bedrijf kan je 100 uur gratis internetten (kost 69 piek in de maand ofzo) ?EN je gewonetelefoonrekening wordt met 50% goedkoper.

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:38
Gaat dat wel over de telefoon dan? ik heb nl ook van een manier van internetten via het elektriciteitsnet gehoord. Dat komt hier in nederland ook over niet al te lange tijd en werkt dus ook zonder telefoontikkels

Catch a smile out there!

Verwijderd

Topicstarter
Nee michel!!
Ik weet toch wel wat ik lees

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:38
Ja dat geloof ik best, maar IK heb het niet gelezen!

Catch a smile out there!

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Uh... dit hoort toch niet in Spielerij thuis? En verder ken ik alleen de pakketten van Wish, Zonnet en Webgate. Trouwens, @home en Chello adverteren ook landelijk. Casema durft dat niet meer :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Dit was een reclame van Wish ( www.wish.nl ) Met 2 uur gratis internet per dag (zonder tikkels dus :)) Kost 69 gulden per maand en met korting op je telefoonrekening (tot 50%) en 120 belminuten per maand gratis. (kan een beetje afwijken :))

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op vrijdag 02 februari 2001 01:35 schreef FRaGMaN het volgende:
Dit was een reclame van Wish ( www.wish.nl ) Met 2 uur gratis internet per dag (zonder tikkels dus :)) Kost 69 gulden per maand en met korting op je telefoonrekening (tot 50%) en 120 belminuten per maand gratis. (kan een beetje afwijken :))
of www.superweb.nl :) (btw je hoeft niet tekijken, is dead)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
Heeft iemand ervaring met dat pakketje van Wish (2 uur "gratis" internetten per dag)? Vaak bezet? Snelheid?

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Hmmm, ik kom helemaal niet op de site van wish. Hij doet zichzelf steeds redirecten tussen 2 pagina's...... vreemd

tremble and despair for i am power!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Dat Wish Click&Dail werkt goed, geen superweb praktijken altijd meteen ingebeld.

Tenminste dat heb ik van anderen, ik moet mezelf nog steeds aanmelden.

Verwijderd

wish is toppie!

Verwijderd

ik heb sinds vandaag ook click&dial via wish, en ik moet zeggen dat het allemaal goed werkt, snelheid is goed, en verder geen problemen met sites.
Pagina: 1