Als ik de laatste tijd muziek afspeel via winamp, gaat na elk nummer mijn wave helemaal naar rechts, zodat ik het volgende nummer alleen via de rechterbox hoor. Ik moet dus elk nummer apart aanklikken om het geluid over mijn 2 boxen te laten lopen. Weet iemand een oplossing?
Ik had dit probleem ook op mijn notebook met winamp 5.23, eerst dacht ik dat mijn headset stuk was, maar bleek dus een instelling te zijn. Bij mij is het uiteindelijk weggegaan door de waveout plugin als eerste in te stellen en vervolgens weer te switchen naar de directsound plugin. Nogal vaag, maar het werkte wel.
Ik pas je topictitel nog even aan zodat deze wel aan de policy voldoet
Mp3 via winamp > [Winamp] Na elk nummer geluid alleen over rechterbox? *
Mp3 via winamp > [Winamp] Na elk nummer geluid alleen over rechterbox? *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik heb de wave plugin in winamp even disabled, en weer aangezet, en hij doet het weer normaal! Hopelijk blijft het zo. Bedankt voor je reactie!
EDIT: Helaas doet hij het alleen als ik de wave plugin uitzet, waardoor ik het volume niet kan regelen via winamp. Hoe heb jij het toen precies gedaan?
EDIT: Helaas doet hij het alleen als ik de wave plugin uitzet, waardoor ik het volume niet kan regelen via winamp. Hoe heb jij het toen precies gedaan?
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2006 16:08 ]
Opgelost!
Winamp opnieuw geinstalleerd na alle registervermeldingen van winamp te hebben verwijderd.
Winamp opnieuw geinstalleerd na alle registervermeldingen van winamp te hebben verwijderd.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2006 01:58 ]