[Vista] Help and Support werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-02 13:35
Hey got-ers!

Ik draai hier Vista RTM op mijn laptoppie! Dat werkt verder toppie, alleen heb ik 1 probleempje!
Als ik Help and Support wil openen krijg ik deze melding "Internet explorer cannot download / from help.
Internet Explorer was not able to open this site bladiebla...."
Het is dus duidelijk dat de helpfile opeens gedownload wordt door IE of iets dergelijks...
Iemand enig idee hoe ik dit weer recht kan krijgen?

• mhproductions
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-03-2018

mhproductions

MH Productions

Ik heb sinds gisteren ook Vista RTM draaien (op een laptop) en ook bij mij doet "Help and support" het niet. Ook ik krijg die download error...

Weet iemand een oplossing?

Alvast dank _/-\o_

Who the fuck is general failure and why the hell is he reading my disk ?!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-03 10:46

Ravefiend

Carpe diem!

offtopic
No offence, maar jullie gebruiken een versie die niet eens beschikbaar is voor 'de gewone mens' ... en dan verwacht je hulp als het niet goed werkt? :+
/offtopic

[ Voor 5% gewijzigd door Ravefiend op 16-11-2006 17:45 ]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ravefiend schreef op donderdag 16 november 2006 @ 17:45:
offtopic
No offence, maar jullie gebruiken een versie die niet eens beschikbaar is voor 'de gewone mens' ... en dan verwacht je hulp als het niet goed werkt? :+
/offtopic
offtopic:
Voor Technet (ofzo) is-ie wel uit, dus het lijkt me een prima vraag?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Voor zover ik weet is ie pas morgen beschikbaar op Technet :+

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Verwijderd

De help en support staat in Vista online. Iedereen met de RTM heeft dit probleem, in eerdere versies was het ook al zo. Ik denk dat de help en support er simpelweg gewoon nog niet is, aangezien Vista officieel pas 30 Januari uitkomt en bijvoorbeeld the Technet users hulp wel ergens anders zoeken dan in de Help and Support sectie van Windows ;)

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als ik F1 doe en dan Help Online, dan kom ik hier (Firefox, overigens)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-03 15:48
Ik heb bij options gewoon "download newest help content online" uitgezet en bij mij doet die help en support het gewoon.

• mhproductions
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-03-2018

mhproductions

MH Productions

OverSoft schreef op donderdag 16 november 2006 @ 18:32:
Ik heb bij options gewoon "download newest help content online" uitgezet en bij mij doet die help en support het gewoon.
Kun je mij misschien vertellen waar ik die instelling kan vinden?

Alvast dank:)

Who the fuck is general failure and why the hell is he reading my disk ?!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-02 13:35
Leuk dat er nog zoveel reacties komen :) Ik ben ook benieuwd naar waar je dat uit kunt zetten... Verder heb ik geen problemen met Vista, behalve dat de software voor mijn geluids-sneltoetsen niet overkoepelend is over alle andere programma's (als je rechtsonderin op je start balk op het speakertje rechtsklikt en dan op Open Volume Mixer zie ik hem daar tussen andere programma's staan) en dat mijn webcam driver niet geslikt wordt...
Pagina: 1