Spaanse NFS Carbon omzetten naar Engelse?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
Paniek alom hier! Ik studeer voorlopig nog wel in Spanje, en aangezien die Spaanse gladiolen geen Engels kunnen worden alle games hier verkocht in het Spaans. Nou kan ik wel Spaans, maar een game in het Spaans zuigt gewoon. Al eens geprobeerd. Nu wil ik na het spelen van de demo en het in het bezit zijn van alle vorige versies NFS: Carbon hebben! Maar die verkopen ze dus ook alleen maar in't Spaans! (NFS: Carbono, die naam alleen al) Ik heb al een patch gevonden om hem om te zetten van Engels naar Spaans, maar nog niet andersom.

Weet iemand waar dat is te downloaden? Inclusief de voices, want die zijn natuurlijk ook in het Spaans hier, want ondertitelen is lastig! ;)

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11 15:31

HeepH

Dope Rapper

Download de hele game, en gebruik je spaanse serial. Dat werkt.

Ik ga je alleen niet vertellen waar je die shit kunt downloaden...

http://specs.tweak.to/16495

Verwijderd

Heephstan schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:38:
Download de hele game, en gebruik je spaanse serial. Dat werkt.

Ik ga je alleen niet vertellen waar je die shit kunt downloaden...
:o Slim idee, maar niet geheel legaal me dunkt

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Waarom niet legaal? zijn key is toch wel legaal?

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11 15:31

HeepH

Dope Rapper

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:40:
[...]

:o Slim idee, maar niet geheel legaal me dunkt
Weet niet hoe het met de spaanse wet zit. Maar hij heeft een licentie voor de software thuis. En daarbij niemand zal (zeker op deze manier) er moeilijk over doen. Kijk als ik de hele serie zou downloaden zonder er 1 thuis te hebben liggen op legale wijze, dan zou het een probleem worden...

http://specs.tweak.to/16495

Verwijderd

Kun je niet bij een buitenlandse (niet Spaanse) webwinkel dat ding kopen en laten bezorgen? play.com bol.com etc.... (tenminste als ik goed lees, heb je NFSC nog niet gekocht)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bij NFS:Underground kon je wel heel eenvouidg een paar tekstbestandjes renamen (oid) waardoor de NL versie weer Engels werd. Heb je al gewoon es wat gebrowsed door de directories naar zulk soort bestanden?

[ Voor 6% gewijzigd door Palomar op 15-11-2006 22:28 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Spit even je register door naar NFS:Carbon, er staat ergens een key die je kunt veranderen. Ik heb de game niet meer, dus kan het niet voor je na zoeken.

Wat je ook kunt doen is naar 'n warez-site gaan, en een 'all language patch' oid downloaden.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Dit gaat een beetje de verkeerde kant op. Wat je het beste kunt doen: het spel via internet bij een shop bestellen die een UK / US versie kan leveren. Dit topic gaat dicht, omdat dit te veel uitloopt op illegale suggesties.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.