Ik weet dat het een opstartfout is maar omdat dit de zoveelste is ben ik er van overtuigd dat het aan mijn harde schijf ligt. Daarom heb ik hem hier geplaatst...sorry als dat verkeerd is!
Hoi,
Wederom heb ik problemen met mijn harde schijf, ware het dat ongeveer een maand geleden ntfs.sys ontbrak, nu wordt mijn gehele C: partitie niet herkend, bij het aanzetten v/d computer wordt aangegeven dat de harde schijf niet bereikbaar is.
Ik heb het volgende geprobeerd/gedaan;
- Harde schijf gescand op fouten (Met het tooltje van maxtor zelf), lange en korte scan, in beide gevallen was mijn hdd certified error free
- Geprobeerd mbhv ntfs4dos (tja dat werkte vorige keer zo perfect) wel op mijn harde schijf te komen en zodoende chkdsk uit te voeren. Dit wou echter wel maar ik kon alleen op mijn D: partitie komen waar alleen muziek,video,foto's,documenten etc.op staan
En tja meer heb ik niet geprobeerd omdat ik geen flauw idee heb wat ik moet doen.
(Niks met windows cd geprobeerd omdat dat vorige keer ook tot niets leidde)
Iemand enig idee wat ik moet doen om dit op te lossen?
Bij voorbaat
, Leo.
Even voor de duidelijkheid nog, ik kom geen enkele vorm van windows in...
Het gaat om een 3 jaar oude Maxtor s-ata (1..) harde schijf.. 120 gigabyte.
Op verzoek kan ik het typenummer ook posten.
Hoi,
Wederom heb ik problemen met mijn harde schijf, ware het dat ongeveer een maand geleden ntfs.sys ontbrak, nu wordt mijn gehele C: partitie niet herkend, bij het aanzetten v/d computer wordt aangegeven dat de harde schijf niet bereikbaar is.
Ik heb het volgende geprobeerd/gedaan;
- Harde schijf gescand op fouten (Met het tooltje van maxtor zelf), lange en korte scan, in beide gevallen was mijn hdd certified error free
- Geprobeerd mbhv ntfs4dos (tja dat werkte vorige keer zo perfect) wel op mijn harde schijf te komen en zodoende chkdsk uit te voeren. Dit wou echter wel maar ik kon alleen op mijn D: partitie komen waar alleen muziek,video,foto's,documenten etc.op staan
En tja meer heb ik niet geprobeerd omdat ik geen flauw idee heb wat ik moet doen.
(Niks met windows cd geprobeerd omdat dat vorige keer ook tot niets leidde)
Iemand enig idee wat ik moet doen om dit op te lossen?
Bij voorbaat
Even voor de duidelijkheid nog, ik kom geen enkele vorm van windows in...
Het gaat om een 3 jaar oude Maxtor s-ata (1..) harde schijf.. 120 gigabyte.
Op verzoek kan ik het typenummer ook posten.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2006 21:02 ]