Toon posts:

[IE7] site wil niet openen met IE7

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan met IE7 niet de volgende site openen.

https://webmail-3.avans.n....id=rkoeijer&User.Lang=nl

Het lukt me wel met firefox en dergelijke.
Weet iemand hier mischien een oplossing voor?

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook de volgende website doet het niet met IE7: http://homedir.avans.nl/index2.php

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb geen idee waarom hij het bij jouw niet doet maar bij mij werkt t prima in ie7. Je kan gewoon inloggen (heb ik niet gedaan want heb geen account).

Misschien werkt het als je hem als vertrouwde website toevoegt.

Verwijderd

dan gebruik je voor die sites toch gewoon firefox?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Open deur: ga praten met de juiste mensen bij Avans.

Verder: zie boven. Ga dus spelen met je instellingen. Hoe dan ook kunnen wij echt niets voor je betekenen als je niet zegt wat er niet gaat en welke foutmeldingen je krijgt. Webmail in je veilige zone zetten lijkt me een slecht plan. Dan sta je zo open voor enge mailtjes met actieve content.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Hij blijft proberen de site te openen, het lijkt dus alsof hij 'm gaat openen, maar na tientallen minuten krijg je dat de pagina niet gevonden wordt.
Ik zal eens contact opnemen met de helpdesk van Avans, werk overigens met Windows Vista.

• snameroc
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:46
hier doet hij het gewoon in ie7 onder xp pro

[ Voor 17% gewijzigd door snameroc op 15-01-2007 18:19 ]

snameroc. Solar 6kW piek Warmtepomp Vaillant vwl75/6. Boiler wp boiler dimplex. Thuisaccu marstek venus ev3 fw146 hw p1 opnemer. En op zolder nog een savant die nu overbodig is omdat we gasloos zijn. Ook nog een 1 fase ev lader.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:23

Onbekend

...

Kijk eens naar de instellingen voor een beveiligde verbinding.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Ik heb alle instellingen nagekeken en beveiligde modus een keer in- en uitgeschakeld. Ook heb ik tijdelijk alle cookies ingechakeld etc. Beneden lukt het wel, daar IE6 op Windows XP Pro.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:26:
dan gebruik je voor die sites toch gewoon firefox?
Daarin werken de sites moeiteloos zover ik een wachtwoord moet invoeren :P

Ik heb even ingebroken en je adres ontfutseld. nu ga ik bij jouw inbreken en je gemeen hacken >:)

(geintje uiteraart ;) )

De ene site is een van Novell, deze stond in een flits op mijn scherm zonder zetfouten. De tweede site was een inlogscherm van een homedrive of dergelijke. Ook geen probleem.

Hoe staan de afhandeling met webmappen in de settings van je browser?
Passief protocol ja of nee (IPv6 of Compat mode voor webmappen kunne lelijk zijn)? Even testen.

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:52
:P ik weet waaroim de pagina's niet laden.
Dit is een probleem met Vista en IE7 (Windows XP en IE7 geen probleem, Vista en FF geen probleem). Vraag me niet de technische reden, maar set in IE 7 de TLS 1.0 uit, dan werkt het weer. Dit lost ook een probleem op met BlackBoard! Maar anders kom even langs dat babbelt wat makkelijker aan 1 van de balies dan via GOT :P Daar hebben we een Servicedesk voor ;)

[ Voor 5% gewijzigd door ge-flopt op 08-02-2007 19:02 ]

Pagina: 1