Verwijderd
Blijkt maar eens hoe afhankelijk we van msn zijn
Maar bij mij begint het rustig aan terug te werken. Maar zolang niet alle berichten erdoor raken chat mijn gehele lijst via de nick
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
I am the great Cornholio!
het lijkt alsof er een groot aantal servers op hun gat liggen.
iedereen is zo te zien aan het chatten via hun MSN-naam en opnieuw aanmelden.
Rete-irritant
[ Voor 26% gewijzigd door AW_Bos op 15-11-2006 19:00 ]
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Je doet er zelf ook aan mee, schijnheil.Ariën Clay schreef op woensdag 15 november 2006 @ 18:59:
Hier is het ook zo, sommigen mensen kan ik wel bereiken, sommige weer niet.
het lijkt alsof er een groot aantal servers op hun gat liggen.
iedereen is zo te zien aan het chatten via hun MSN-naam en opnieuw aanmelden.
Rete-irritant...
Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?
gaat zeker weer 2 dagen duren ofzo
Enkel nuttige berichten vanaf nu ... en ik denk niet dat je er veel kunt zetten: het werkt niet en het is gewoon wachten op een oplossing en verklaring van MS
edit: de oplossing is gewoon Google Talk ! laat ons hopen dat dit een dag of 5 duurt en iedereen is overgestapt
[ Voor 24% gewijzigd door Poestie op 15-11-2006 19:13 ]
Net als Amerika.Freddyboeke schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:07:
Mensen, laten we niet slowchatten.
Enkel nuttige berichten vanaf nu ... en ik denk niet dat je er veel kunt zetten: het werkt niet en het is gewoon wachten op een oplossing en verklaring van MS
Het wachten op verklaring van president..
het werkt echt nooit zoals het hoort, of je berichten komen niet over, of je kan je weer eens niet aanmelden of dit doet niet of dat doet niet.
Om iemand ff op een goede plek te kunnen helpen met zijn PHP probleem.CodeCaster schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:04:
[...]
Je doet er zelf ook aan mee, schijnheil.
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
[ Voor 30% gewijzigd door skelleniels op 15-11-2006 19:15 ]
Hier in de US is het niet veel beter, kan naar niemand van mijn contacts een bericht sturen (en ontvangen denk ik). Dus het is niet aan NL gebonden dit probleem.Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:13:
Weet toevallig iemand een buitelandse server van msn?? Dan gebruik ik die lekker
The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. If you are signed in, some features may be unavailable. Please try again later.
Laatst bijgewerkt: 15-11-2006 9:27:00 Pacific Time (GMT -8:00)
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Dat is jammer, ik was net op zoek op googleBlue2k schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:17:
[...]
Hier in de US is het niet veel beter, kan naar niemand van mijn contacts een bericht sturen (en ontvangen denk ik). Dus het is niet aan NL gebonden dit probleem.
edit: ik las net op mess.be dat er maar 25 servers zijn in de hele wereld
[quote]
The MSN Messenger server farm handles over 70 million concurrent sessions every single day. When they switched to Windows Server 2003 x64 Edition running on x64 hardware, they reduced the size of the farm from 250 32-bit servers to just 25 servers. The company had seen a 10-times performance gain from the MSN Messenger servers since they went 64-bit.
{/quote]
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2006 19:24 ]
Verwijderd
Hier nietskelleniels schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:26:
Hier werkt het weer
The MSN Messenger server farm handles over 70 million concurrent sessions every single day. When they switched to Windows Server 2003 x64 Edition running on x64 hardware, they reduced the size of the farm from 250 32-bit servers to just 25 servers. The company had seen a 10-times performance gain from the MSN Messenger servers since they went 64-bit.
beetje weinig
Verwijderd
die mastaline ligt af en toe ook platFreddyboeke schreef op woensdag 15 november 2006 @ 18:59:
Is een storing, zie http://www.mastaline.com/?pagina=nieuws/bericht&id=815
Maar bij mij begint het rustig aan terug te werken. Maar zolang niet alle berichten erdoor raken chat mijn gehele lijst via de nick
Dus? Als het met 25 servers kan, waarom dan 50 of meer neerzetten. Het zijn echt geen achterlijke jongens bij Microsoft hoor. En dat het een keer niet werkt, kan gebeuren. Als het echt zo'n drama is als sommige mensen in dit topic zeggen, WAAROM GEBRUIK JE HET DAN NOG??Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:19:
[...]
Dat is jammer, ik was net op zoek op google
edit: ik las net op mess.be dat er maar 25 servers zijn in de hele wereld
Oftewel, gewoon een avondje niet msn'en. Morgen zal het waarschijnlijk zoals vanouds weer werken.
En hier werkt het weer
Het is naar, maar het is een gratis serviceRobvdberger schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:38:
ik erger me toch behoorlijk...
Hier valt het voortduren uit en springt het voortdurend aan. Gelukkig is er xfire en mircCubic X schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:40:
inmiddels werkt het weer overal in huis:D
[ Voor 6% gewijzigd door skelleniels op 15-11-2006 19:42 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
't is gratis maar toch.... klote
Zeker vervelend. Zouden ze de servers aan het voorbereiden zijn om 8.1? Of is zou het gewoon een storing zijn geweest. Ben benieuwdVerwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:46:
Hier werkt 't half... de een ontvangt wel wat ander niet....
't is gratis maar toch.... klote
Wat is dat nou weer voor een opmerking?bartgrefte schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:01:
what else is new... msn ligt zo vaak op z´n gat
MSN werkt simpelweg ALTIJD, dit is echt een uitzondering..
Verwijderd
Ik heb trouwens de laatste dagen ook af en toe dat ik krijg het volgende bericht kan niet verzonden worden met een kopie van je zin eronder.... Verder werkt het bij mij nu nog steeds
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()