Originele PS2 component kabel gezocht

Pagina: 1
Acties:

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06:58
Ik ben op zoek naar een component kabel voor mijn PS2. Op internet alleen te vinden bij psxshop.nl, maar dat is 3rd party en bij consoleshop.nl, maar daar is het tijdelijk niet leverbaar. Bij verschillende winkels als free record shop en zo zijn deze kabels niet te vinden.

Het liefst wil ik een sony component kabel, tenzij het kwaliteitsverschil met 3rd party te verwaarlozen is.

Weet iemand of er kwaliteitsverschil is?
En weet iemand waar ik zo'n kabel kan krijgen? Zijn er wel winkels die deze dingen verkopen of moet ik wachten totdat het weer bij consoleshop.nl verkrijgbaar is?

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
bedoel je gewoon zoon wit geel rood stekker?
zoja volgens mij heb ik nog wel een aantal echte sony kabels daarvan
mag je gratis 1 hebben

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-12 19:20

-d-

Dutchzilla schreef op woensdag 15 november 2006 @ 18:15:
bedoel je gewoon zoon wit geel rood stekker?
zoja volgens mij heb ik nog wel een aantal echte sony kabels daarvan
mag je gratis 1 hebben
Da's composiet, geen component ;)

Verwijderd

ik heb de mijne op eBay gevonden. Via andere kanalen ga je er niet meer aangeraken vrees ik, is enorm zeldzaam. Heb snel even gespiekt en via de Amerikaanse eBay moet je er zeker aan kunnen geraken, good luck :)

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10 12:25
MCSnet heeft ze in de aanbieding, maar dat zijn ook third party kabels. Ik heb mijn PS2 Component kabel (eveneens third party, maar verder prima) ooit een keer bij wijlen Lik-Sang besteld. Of en waar je officiele Sony Component kabels kunt kopen, geen idee.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Tikje naar SPV :)

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
-d- schreef op woensdag 15 november 2006 @ 18:26:
[...]

Da's composiet, geen component ;)
:+ lol foutje bedankt

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 14:49

Nik

Devil N schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:18:
MCSnet heeft ze in de aanbieding, maar dat zijn ook third party kabels. Ik heb mijn PS2 Component kabel (eveneens third party, maar verder prima) ooit een keer bij wijlen Lik-Sang besteld. Of en waar je officiele Sony Component kabels kunt kopen, geen idee.
http://www.mcsnet.nl/ bedoel je (zonder secured url ;))

Besides, heeft component nou zin voor games ook op de PS2? Of alleen voor DVD films? Kan ik dan GT4 spelen op een hogere resolutie of kan alleen een amerikaanse versie dat dan weer?

[ Voor 16% gewijzigd door Nik op 15-11-2006 23:47 ]

Verwijderd

proller schreef op woensdag 15 november 2006 @ 23:43:
[...]

http://www.mcsnet.nl/ bedoel je (zonder secured url ;))

Besides, heeft component nou zin voor games ook op de PS2? Of alleen voor DVD films? Kan ik dan GT4 spelen op een hogere resolutie of kan alleen een amerikaanse versie dat dan weer?
voor de meeste games ga je amper verschil zien tussen s-video en component. (ik zie het verschil in ieder geval niet). Er zijn echter wel een aantal grote titels (shadow of the colossus, soulcalibur 2, suikoden tactics) die progressive scan ondersteunen en als je een degelijke flatscreen hebt maakt dat wel een aardig verschil op grafisch vlak.

• IntToStr
Bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik toch maar een 3rd party kabel aanschaf. Via Amerikaanse eBay vind ik toch niet zo geslaagd. Altijd maar afwachten wat en hoe je iets krijgt.

De reden dat ik de kabel wil is voornamelijk dat de 2 scartaansluitingen van lcd tv al vol zijn. Als er mogelijk een verbetering van kwaliteit is, is dat mooi meegenomen.

• IntToStr
Trouwens toch maar voor 10 euro incl verzendkosten de gok genomen met ebay...

Hopelijk gaat alles goed :-)
Pagina: 1