Toon posts:

Fuji S5600 digitale camera vragen...

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben opzoek naar een andere digitale camera, de mijne is helaas overleden ( cybershot p41 ).

Nu ben ik bij de Fuji S5600 gekomen, zowel digitale websites en kieskeurig.nl komt die met leuke cijfers naar buiten.

( echter trillen mijn handen altijd iets, weet niet waar dit wegkomt :/ )

Nu kan ik van iemand ook uit de regio : Groningen een S5600 kopen voor € 200 euro incl. 4 batterijen, 512 xd kaartje.

De leeftijd is 2 maandjes oud, ( september is aankoop datum incl. bonnen )

Is dit een goede prijs voor deze digitale camera ? ik mag hem testen van te voren en ik ben momenteel nog een noob in fotografie.

Wie kan mij helpen met de voordelen en nadelen van dit toestel ??

Wie kan mij helpen met foto's die NIET bewerkt zijn met o.a. photoshop etc.

Alvast bedankt.

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Deze camera is voor ongeveer dit bedrag ook nieuw te krijgen (Foto Konijnenberg heeft hem voor 219 euro). Je krijgt er dan alleen geen batterijen of (grote) geheugenkaart bij, dus op zich is het een goede deal, mits de camera natuurlijk ook echt als nieuw is... Ken je de eigenaar?
Kijk voor de grap maar eens op Marktplaats, daar kun je de S5600 volop vinden voor ongeveer dit bedrag.

Op zich is het een prima camera om aan te schaffen, vooral als je ook van plan bent om je iets meer te gaan verdiepen in de fotografie. Het is wel een groter ding dan de gemiddelde compact camera, maar daar staat tegenover dat de kwaliteit ook erg goed is.

Ik heb zelf de S9500, de grote broer van de S5600, en die bevalt me erg goed. Mooie plaatjes en superscherp.

Met google is wel van alles te vinden over de S5600, ook voorbeeldfoto's.
Of deze camera echt iets voor je is, hangt ook wel af van wat je ermee wilt gaan doen. Wil je een point 'n shooter, dan is dit volgens mij niet de beste keuze, maar wil je zelf wat meer kunnen instellen, dan weer wel.

Kijk ook in het topic op GoT over de S5600. Daar zijn genoeg gebruikerservaringen te vinden en daar hoort deze vraag dan ook eigenlijk thuis. Succes!

[ Voor 0% gewijzigd door Velvet op 15-11-2006 18:12 . Reden: Typo's ]

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Verwijderd

Topicstarter
en hoe stel je bijvoorbeeld de dof foto's in of moet hierop een andere lens ??

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:24:
en hoe stel je bijvoorbeeld de dof foto's in of moet hierop een andere lens ??
Ik zou me eerst eens wat verdiepen in het hoe en wat van de camera's voordat je er een gaat aanschaffen. Anders zou je wel eens teleurgesteld kunnen zijn in de camera die je koopt, omdat hij totaal niet voldoet aan je eisen.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-01 00:54

Floor-is

5.2

Laten we deze discussie/vragen eens in Fujifilm FinePix S5600 behandelen :Y)

Bericht hierboven

Dit topic is gesloten.