Laptop van max. 800 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• new_born89
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:10
Hallo!

Ik ben op zoek naar een laptop in de prijsklasse rond de 800 euro. Ik zie op internet/folders allerlei aanbiedingen, maar ik heb geen idee wat ik nou moet hebben (Intel Celeron M, AMD Turion?).

Ik heb een beetje rondgekeken op internet en deze kwam ik in de prijsklasse tegen:
HP Pavilion DV6103 en de Dell Inspiron 1501(1024mb versie)

Nu ben ik op zoek naar een laptop waarmee ik snel kan internetten / tekstverwerken / meerdere applicaties kan draaien / waar ik photoshop op kan draaien / verder zal ik er niet heel veel op gamen (liefst een HD van min 80GB en 1GB intern geheugen, 15,4" tft). Merk van de laptop maakt mij helemaal niets uit. Hoop dat iemand me kan helpen! ;)

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Heb je al verder gekeken op deze forum? Zoals:

Welke van deze 2 laptops?

En wat bedoel je met applicaties? Welke programma's? En hoeveel applicaties tegelijk? En wat is niet heel veel gamen? Bedoel je simpele games zoals A2 Racer? Of Niet veel in de zin als '1 kwartier' per dag Half Life 2 op alles ultra high? Natuurlijk weet ik wel dat die laatste geen optie is. Maar wees ff specifieker met je doeleinden op de laptop. Merk boeid niet, dus garantie ook niet? Of dat weer wel? En die dell, de X2 met 1gb of de Sempron met 1 GB? Want ze worden deze maand allemaal met 1GB geleverd, welke bedoel je dan? En wat vind je belangrijk? Lange accu duur? Of Snelle laptop met minder lange accu duur. En voorkeuren voor een cpu of videokaart?

[ Voor 9% gewijzigd door BoyzNDaHood op 15-11-2006 17:42 ]

• new_born89
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:10
Programma's zoals Word, Msn, paar internet site's e.d. die gelijkertijd kunnen draaien.

Ik stel geen extreme eisen voor games, GTA Vice City moet hij bv. wel aankunnen.

Ik wil liever een snelle laptop met minder lange accu duur. Voor garantie denk ik toch min. 1 jaar. CPU weet ik dus niet wat het beste is Intel Celeron M, AMD Turion 64? Videokaart liefst geen geïntegreerde, maar geen voorkeur voor ATI of NVIDIA.

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
new_born89 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:33:
Programma's zoals Word, Msn, paar internet site's e.d. die gelijkertijd kunnen draaien.

Tjah, dat draaide mn oude pc ook wel tegelijk op een AMD Duron.

Ik stel geen extreme eisen voor games, GTA Vice City moet hij bv. wel aankunnen.

Dan is een goede videokaart niet echt van toepassing denk ik. GMA kan zelfs GTA Vice City draaien (misschien niet een al te hoge reso en high ofzo maar draaid wel normaal).

Ik wil liever een snelle laptop met minder lange accu duur. Voor garantie denk ik toch min. 1 jaar. CPU weet ik dus niet wat het beste is Intel Celeron M, AMD Turion 64? Videokaart liefst geen geïntegreerde, maar geen voorkeur voor ATI of NVIDIA.

Wil je een Celeron M of Turion 64 dan? Niet een Pentium M (zuiniger) of dual core processor om meer dingen tegelijk te doen?