Toon posts:

via 4in1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik het beste de 4in1 drivers erop zetten. Op een schone format of kan het ook als de andere hardware er reeds op staat?
Ik heb al in de search gekeken maar dat wordt ik niet veel wijzer van?

Verwijderd

Volgens mij maakt dat niet zo veel uit. Wel geloof ik dat je het beste als eerste de 4-in-1 drivers kunt installeren en pas daarna de drivers van je grafische kaart en overige hardware.

Ik installeer de 4-in-1 drivers altijd als eerste nadat het os is geinstalleerd.

suc6 :)

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Me tooooooo!8-)

Good goan

Verwijderd

Het maakt wel degelijk uit, als ik eerst mijn mx drivers er op zet en dan mijn via 4in1 dan krijg ik na rebooten enkel een zwart storend beeld, eerts via en dan video drivers niks aan de hand. Ook kan ik een schone format adviseren, ik had na mijn mx kaartje constand las van vastlopen tijdens spellen, na geformateerd te hebben loopt hij als een zonnetje. Je kunt het natuurlijk wel gewoon proberen en zien wat er gebeurd. formateren kan altijd nog.

hippie

Verwijderd

Topicstarter
thnx

Ik doe het op een schone format.

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 20:32
Zijn de 4in1 drivers dezelfde als op de bijgeleverde cdrom van Abit? daarop moest je van alles los installeren en de 4in1 driver die ik van het internet heb gehaald ging alles vanzelf.

Wilko

Verwijderd

Ik heb ze zojuist maar ff al laatste geinstalleerd en het gaf ook geen problemen, onder 2000 installeer ik overigens nooit de via ultra ata driver omdat dan me brander niet meer werkt (plextor 8/4/32).

Conclusie, ik neem aan dat het een beetje afhankelijk is van je hardware wanneer je de via driver moet installeren.
Pagina: 1