Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een nieuwe telefoon, en sinds mijn oude telefoon nu al een tijdje gaar is heb ik echt een nieuwe nodig. Ik kan echter nogal moeilijk kiezen.
Nadat ik mijn mp3 speler heb gesmolten (foutje
) zit ik al een lange tijd zonder muziek. Ik was dus op zoek naar een telefoon, die ik af en toe ook als mp3 speler zou kunnen gebruiken. Door de beperkte hoeveelheid geheugen op de meeste telefoons is het dus van belang dat er ook de mogelijkheid is om het geheugen uit te breiden. Daarnaast vind ik alle extra gadgets op een telefoon een voordeel.
Eerst wou ik voor de W850i gaan, maar deze is mij uiteindelijk toch wat te duur geworden. Omdat ik er ook af toe een mp3-tje op wil afspelen is de eerste logische keuze waarschijnlijk SE, welke momenteel over de beste ingebouwde mp3-spelers beschikt.
Wat betreft specificaties leek het kleinere broertje van de W850i erg op hem: de W810i. Deze telefoon zit ook aan de bovenkant van mijn budget, omdat ik de telefoon ook wil kopen icm met een abbonement. Ik was de afgelopen dagen erg overtuigd van mijn keuze, maar het kopen schoot er helaas bij in. Misschien maar beter ook, want ik had even een beter kijk gehad richting Samsungs E900.
De voordelen van de E900 op een rijtje:
Nadat ik mijn mp3 speler heb gesmolten (foutje
Eerst wou ik voor de W850i gaan, maar deze is mij uiteindelijk toch wat te duur geworden. Omdat ik er ook af toe een mp3-tje op wil afspelen is de eerste logische keuze waarschijnlijk SE, welke momenteel over de beste ingebouwde mp3-spelers beschikt.
Wat betreft specificaties leek het kleinere broertje van de W850i erg op hem: de W810i. Deze telefoon zit ook aan de bovenkant van mijn budget, omdat ik de telefoon ook wil kopen icm met een abbonement. Ik was de afgelopen dagen erg overtuigd van mijn keuze, maar het kopen schoot er helaas bij in. Misschien maar beter ook, want ik had even een beter kijk gehad richting Samsungs E900.
De voordelen van de E900 op een rijtje:
- Looks (tis 'n slider)
- Scherm
- Betere video capture kwaliteit
- Touchpad
- Mindere software
- SMS'en is volgens sommige minder te doen, omdat de bovenste toetsten wat lastiger geplaatst zijn.
- De camera zou van mindere kwaliteit zijn (helaas nog geen directe vergelijking gezien)
- De batterijduur is duidelijk slechter (touchpad vreet energie)
- Touchpad zou problemen kunnen leveren.
- Mindere mp3 speler.
- MicroSD max 1GB.
- Is de W810i als mp3 speler (kwaliteit) echt duidelijk beter dan de E900?
- Vormt het typen van sms-jes ook echt minder goed te doen?