Toon posts:

Wmp11 naar Wmp10 downgraden

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi, ik heb echt een vreemd probleem,

Ik wil windows media player 11 downgraden naar windows media player 10 omdat mijn mp3 speler niet samenwerkt met wmp11...

wat ik heb geprobeert:
naar software>>"updates weergeven" aangevinkt>>daarna windows media format 11 runtime uninstallen + windows media player 11 uninstallen>>rebooten>>wmp10 installeren>>>>>werkt niet!!!!

deze geprobeert uit te voeren>>%windir%$NtUninstallwmp11$spuninstspuninst.exe>>>>werkt niet (hij zegt dat ie het bestand niet kan vinden)

software>>windows onderdelen toevoegen of verwijderen>>windows media player verwijderen>>werkt ook niet

ik heb al bijna heel inet afgezocht maar ik kom elke keer op de zelfde "oplossing" uit...
weet niet meer waar ik het moet zoeken
iemand die het toevallig wel weet??

Bvd Danny

• mrgr33n
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-01-2025
ga naar "Add or Remove Programs" verticaal tabblad: "change or remove programs" Je moet het vakje show updates aanvinken rechtsboven, vervolgens zie je extra installaties, dan kan je alles met wmp 11 die onder windows mediaplayer staan uninstallen!

Verwijderd

Topicstarter
hi, dank je voor je reactie.

Maar dat heb ik al geprobeert
ik heb dus die updates weergeven ge-checked en dan zie ik dus idd 2 dingen

-windows media format runtime
-windows media player 11

als ik de eerste doe "windows media format runtime" dan zegt die dat ie wmp idd gaat terug draaien
en dan zegt ie dat het is gelukt

daarna doe ik "windows media player 11" uninstall en dan zegt die dat de vorige versie van wmp wordt hersteld>>druk ik op ok en dan staat er ineens weer "windows media player 11 herstellen is voltooid

als ik dan de pc reboot en dan weer wmp10 probeer te installen dan zegt die dat er een recentere versie op de pc staat.

weet 't niet meer :'(

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien heb je nog wat aan http://www.microsoft.com/...reviousversionofthePlayer
Je moet ook nog een ander dingetje verwijderen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:44:
hi, dank je voor je reactie.

Maar dat heb ik al geprobeert
ik heb dus die updates weergeven ge-checked en dan zie ik dus idd 2 dingen

-windows media format runtime
-windows media player 11

als ik de eerste doe "windows media format runtime" dan zegt die dat ie wmp idd gaat terug draaien
en dan zegt ie dat het is gelukt

daarna doe ik "windows media player 11" uninstall en dan zegt die dat de vorige versie van wmp wordt hersteld>>druk ik op ok en dan staat er ineens weer "windows media player 11 herstellen is voltooid

als ik dan de pc reboot en dan weer wmp10 probeer te installen dan zegt die dat er een recentere versie op de pc staat.

weet 't niet meer :'(
Je doet een stap teveel. Als je WMP11 uninstalled hebt, staat hij vanzelf weer op WMP10, probeer maar 'ns ;)

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:55:
Misschien heb je nog wat aan http://www.microsoft.com/...reviousversionofthePlayer
Je moet ook nog een ander dingetje verwijderen.
ja die had ik idd ook al gelezen, en toen was ik bij punt 15

"Click Microsoft User-Mode Driver Framework Feature Pack 1.0.0, and then click Remove"

Maar ik heb geen idee waar ik dat moet vinden, want die staat niet tussen add or remove programs bij mij...

Verwijderd

Topicstarter
TheZeroorez schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:58:
[...]
Je doet een stap teveel. Als je WMP11 uninstalled hebt, staat hij vanzelf weer op WMP10, probeer maar 'ns ;)
Ja, als ik dus alleen die uninstall doe (dus alleen windows media player 11) dan geeft die dus het volgende bericht
"de vorige versie van windows media player wordt op de computer hersteld. Wilt u doorgaan?"

ik druk "ok"
en dan staat er "windows media player 11: herstellen is voltooid"

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 18:15:
[...]

Ja, als ik dus alleen die uninstall doe (dus alleen windows media player 11) dan geeft die dus het volgende bericht
"de vorige versie van windows media player wordt op de computer hersteld. Wilt u doorgaan?"

ik druk "ok"
en dan staat er "windows media player 11: herstellen is voltooid"
Start dan eens opnieuw op, en kijk wat er dan aan de hand is..? ;)

Verwijderd

Topicstarter
TheZeroorez schreef op woensdag 15 november 2006 @ 18:19:
[...]

Start dan eens opnieuw op, en kijk wat er dan aan de hand is..? ;)
heb 'm opnieuw opgestart maar is nog steeds wmp11!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees dus ook op de site van microsoft dat ccleaner de map van spuninst.exe verwijdert, kan het zijn dat het daarom bijna onmogelijk is om wmp11 terug te draaien??

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-07 09:23

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Als je nou dat Windows Media Runtime Format verwijderd, en dan opnieuw opstart? Is het dan niet zo dat WMP10 weer draait?

Verwijderd

Topicstarter
Patriot schreef op woensdag 15 november 2006 @ 18:42:
Als je nou dat Windows Media Runtime Format verwijderd, en dan opnieuw opstart? Is het dan niet zo dat WMP10 weer draait?
nee ook dat heb ik al geprobeert, dus allebei onafhankelijk ge-uninstalled en dan rebooten...

maar tevergeefs, wmp11 blijft erop staan.... :?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het volgende ff gedaan...

Ik had volgens mij geen Final version van wmp11, dus die heb ik ff ge-installed en pc ge-reboot.

nu zijn er wel veranderingen zoals:

de stap 15 van de howto van microsoft zie ik nu wel staan tussen "add en remove programs"
"Click Microsoft User-Mode Driver Framework Feature Pack 1.0.0, and then click Remove"

als ik nu dan windows media player 11 wil verwijderen komt ie dus met een nieuwe foutmelding namelijk deze:
"It is not possible to uninstall windows media player 11 because folders that are required for the uninstall have already been deleted"

maar ik heb na de her-installatie van wmp11 final geen mappen verwijdert...

Verwijderd

Topicstarter
straks moet ik m'n pc nog gaan her-installeren alleen maar vanwege dat @%&^$# programma.... |:(

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

lullo146, zou je je aan het maximum van 1 post achter elkaar willen houden? Je plaatst meerdere keren meerdere posts onder elkaar; dit zien we echter als ongewenst gedrag. Daarom hierbij het verzoek hier in het vervolg wel op te letten :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• mrgr33n
Ik heb hetzelfde probleem ook al een op moeten lossen door windows te herinstalleren, wmp11 kan inderdaad tot frustratie leiden.

• TheZeroorez
  • Niet online
Werkt het restoren vanaf de CD dan niet?

• mrgr33n
meuktracker: Microsoft Windows Media Player 11 final NL
je kan de full versie erop zetten en hem vervolgens weer verwijderen of gewoon gebruiken...

• TheZeroorez
  • Niet online
De full versie is al een tijdje uit, alleen is die Engels en niet Nederlands.. Zou geen verschil moeten maken iig.. Heb je nu al 'n restore vanaf je Windows-CD gedaan?
@onder-bejaarde: Dat bedoelde ik eigenlijk ook.. de NL-versie is nu pas uit, maar de final EN bestaat al een maandje ofzo.. Verder is ook dit gewoon 'kipsimpel'.. Bij mij werkt uninstallen gewoon.. :P

[ Voor 52% gewijzigd door TheZeroorez op 18-11-2006 12:01 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

De NL versie is ook uit hoor (zie FP) en de-installeren van de engelse versie werkte hier zonder een probleem. Wel moeten rebooten na elk van de te verwijderen WMP11 opties onder software.

ARME AOW’er

Pagina: 1