Het betreft de zoektocht van mijn ouders naar een alles-in-1 constructie, inclusief een DVD recorder. Uitgaande van het BOSE 3-2-1 systeem is er inmiddels ook gekeken naar de Denon S-301, maar beide missen een DVD recorder. Harde schijf is mogelijk, maar zij willen met losse DVD-schijfjes kunnen spelen dus is hun oog gevallen op een nieuwe combi van Sony;
Sony DAR-X1R :
Voordeel van dit ding is dat je wel met losse DVD schijven aan de slag kunt, en dat alles in 1 behuizing zit. Nadeel (en gemiste kans) is volgens mij het ontbreken van een HDMI aansluiting voor op de aankomende LCD tv. Er is wel progressieve scan aanwezig.
Het ding kost ook nog aardig wat (bron kieskeurig: vanaf 1750.- ).
Sony DAR-X1R :

Voordeel van dit ding is dat je wel met losse DVD schijven aan de slag kunt, en dat alles in 1 behuizing zit. Nadeel (en gemiste kans) is volgens mij het ontbreken van een HDMI aansluiting voor op de aankomende LCD tv. Er is wel progressieve scan aanwezig.
Het ding kost ook nog aardig wat (bron kieskeurig: vanaf 1750.- ).
Zijn er mensen met ideeen over deze constructie of hebben ervaringen ? Met name gemis aan HDMI lijkt mij zonde. Of weet iemand een goed alternatief ?S-master full Digital versterker (32 bit)toon volledige bericht
S-Force Front Pro Surround
Precission Cinema Progressive
Progressive Scan
2x 80W frontspeakers met 2x 160W actieve subwoofer
DTS-decoder
Dolby Digital decoder
Dolby ProLogic Decoder 2
Bass / Trebleregeling
Sound Field: auto, focus, wide, 2ch stereo, P. audio, night
MW/FM tuner met 30 kanalen
RDS
DVD-speler met weergave van: DVD / DVD-R(W) / DVD+R(W) / DVD+R DL / CD / super Video CD / CD-R / CD-RW / MP3 / JPEG / DivX
Ingebouwde harddisc van 250GB
opname op DVD+R(W) / DVD-R(W) / DVD+R DL
Guide+
Elektronische Programmagids
Aansluitingen: Audio in Digitaal Optisch in Video in 2x scart i.link in