Ik kan meestal wel alles vinden, maar nu even niet: ik heb van iemand via V&A iets gekocht, en wil over de (prima) afhandeling een paar woorden kwijt. Ik kan in de advertentie zelf geen knopje hiervoor vinden, ook niet op de hoofdpagina van V&A, en verder lees ik in de "Tweakers FAQ - Buyers Zone: Vraag & Aanbod" alleen:
[quote]Een goede user survey, hoe doe ik dat nou het beste?
Per transactie mag je één beoordeling indienen. [/quote]
Er staat echter niet *waar* ik zo'n survey kan in vullen.
Behalve dat het misschien niet even handig vindbaar is (maar dat kan aan mij liggen) lijkt het me sowieso slim om in de FAQ toe te voegen *waar* ik het kan vinden.
[Nogmaals: als ik er overheengekeken heb en het gewoon wel op een logische plek zit: schiet me maar lek ;)]
Aargh! Schiet me maar lek. Gevonden. Blijft staan dat in de FAQ wijzigen van de zin:
Per transactie mag je één beoordeling indienen.
in
Per transactie mag je één beoordeling indienen, die doe je door op in de advertentie naast Feedback te klikken.
of iets dergelijks misschien nuttig is.
[quote]Een goede user survey, hoe doe ik dat nou het beste?
Per transactie mag je één beoordeling indienen. [/quote]
Er staat echter niet *waar* ik zo'n survey kan in vullen.
Behalve dat het misschien niet even handig vindbaar is (maar dat kan aan mij liggen) lijkt het me sowieso slim om in de FAQ toe te voegen *waar* ik het kan vinden.
[Nogmaals: als ik er overheengekeken heb en het gewoon wel op een logische plek zit: schiet me maar lek ;)]
Aargh! Schiet me maar lek. Gevonden. Blijft staan dat in de FAQ wijzigen van de zin:
Per transactie mag je één beoordeling indienen.
in
Per transactie mag je één beoordeling indienen, die doe je door op in de advertentie naast Feedback te klikken.
of iets dergelijks misschien nuttig is.
[ Voor 16% gewijzigd door Kuhlie op 15-11-2006 16:12 ]