Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe Windows Server 2003 dicht te timmeren

Pagina: 1
Acties:

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 22:13
Voor een enquete hebben we een computer staan waarop jongeren via Extern Bureaublad in kunnen loggen om zo de enquete in te vullen. Alleen echte tweakerts zouden er misschien in kunnen komen zonder in te loggen en zo bestanden aanpassen etc. Op welke manieren zou ik dus de pc dicht kunnen timmeren om zo alleen toegang tot de enquete te geven?

Waar ik aan dacht:

Alleen de poorten van Extern bureaublad open.
Gast account/Administrator uitschakelen

Iemand nog suggesties?

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

uhm een enquete invullen onder gast account?
tevens kun je een hoop hier op dit forum vinden over policies/beleids-instellingen.
gevonden!

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:23

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Waar is de enquete in gemaakt? Word ofzo? Webpagina zou wat makkelijker geweest zijn.
Moet het echt via Rdesktop maak dan in ieder geval een gastaccount aan, beperk de programma's in het startmenu + desktop alleen tot je enquete. Zorg dat men niet in de verkenner kan komen en niet bij "uitvoeren" of command prompt. Scherm inderdaad alle niet noodzakelijke poorten af.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 22:13
Het is een programma. Er staat 1 icoontje op het bureaublad, als je via Eigenschappen -> Beveiling op zo'n link klikt, kom je in de help. Via de help kom je weer in Verkenner. Dat is nou allemaal uitgeschakeld en nu kan er niets meer gebeuren!