Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MP3/Flash] Trekstor 1 &2 GB bij MM

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Leek mij wel een mooie aanbieding, bij de Media Markt
een Trekstor 1 GB iBeat Jump FM voor € 39 en 2 GB voor € 55.
Mijn zoontje heeft er ook een, in het voorjaar voor € 79 gekocht (van zijn zuur gespaarde zakcenten).
Is een mooi apparaatje: 1 of 2 GB, ID3 Tag, FM, gewoon AAA batterijtje en als klap op de vuurpijl: zoeken op Artist, Album, Nummer, Jaar en Genre (á la iPod).

Niet gek toch?

Nu niet allemaal tegelijk gaan lopen, want ik wil er wellicht ook nog 2 voor de andere kinders.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij is die aanbieding er al een tijdje. Ik heb ze even bekeken, maar ik zie niet in waarom dit een speciaal ding is ofzo. Gewoon een budget speler met geen enkele bijzondere feature. Er liggen trouwens ook mp3spelers voor 10 euro bij de MM, voor de mensen die op het budget letten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ken geen budgetspelers waar je op album, artiest etc. kan zoeken en selecteren. Hij werkt top bij mijn zoon(tje, hij is 11).

En volgens mij heb je voor € 10 ook geen 1GB.

Verder heb ik geen belang noch bij Trekstor noch bij de MM (op een enkele aanbieding na betaal je toch de volle mep).

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Om aanbiedingen aan te kondigen heeft de Media Markt een folder die ze voor niets op je deurmat laten gooien. Daar hebben ze GoT niet voor nodig... (Straks verschijnen hier ook nog van die achterlijke reclamefilmpjes. :X )

;)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.