Toon posts:

[VB2005] Beginnen, maar waar???

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik doe een opleiding ICT beheer, maar op school hebben we weinig met programmeren gedaan. Nu wil ik zelf een beetje leren over programmeren. Alleen op internet kan ik weinig starters tutorials vinden om te beginnen met visual basic 2005.

weet iemand waar ik zoiets kan vinden, lekker eenvoudig de basis vabn het programeren??? (en dan niet in een boeken winkel, ben een arme student, en heb daar geen geld voor..:(..)

Verwijderd

Zoek een boek in de bieb van je school...

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:00
Zoek een leermeester of, zoals ik met veel doe: ga er eens lekker mee spelen, de uitleg bij alle commando's is te vinden op internet. Ikzelf heb érg weinig opgestoken van mijn php boek.
offtopic:
eerst een typ-cursus, anders wordt het scripten niets :+

[ Voor 59% gewijzigd door sjongenelen op 15-11-2006 12:43 ]

you had me at EHLO

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:40:
Zoek een boek in de bieb van je school...
weinig te vinden... tussen de boeken van hardware en software... en de boeken van ITIL, staat er hellaas niks over programmeren... :(

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-12 20:19

Gerco

Professional Newbie

Zoek een project, Programming Contest Nieuwe Stijl: Contest 1 bijvoorbeeld en gebruik dan de online help en Google om eruit te komen. Lukt het niet, vraag het dan op GoT, aan collegas (indien van toepassing) of op andere plaatsen.

Dit werkt voor mij prima, je zult er niet direct een wereldprogrammeur van worden, maar het is een goed begin. Niets is een vervanger voor een goed boek, dus zoek er daar 1 van.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:44:
[...]

weinig te vinden... tussen de boeken van hardware en software... en de boeken van ITIL, staat er hellaas niks over programmeren... :(
Dan zoek je een andere bibliotheek. ;)

Er zijn meer dan genoeg boeken te vinden over dit onderwerp, en die hoeven echt niet veel te kosten. Ook VB.NET tutorials op internet zijn er 13 in een dozijn en dus prima te vinden. Tel daarbij op dat vragen over leren programmeren hier al vaker voorbij zijn gekomen en je dus met de search een heel eind kunt komen, en dan kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat je onze quickstart niet hebt doorgenomen. ;)

Dit topic gaat dus op slot omdat ik gewoon een zekere mate van eigen inzet mis. Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette). :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.