Klopt het dat hoe groter de systeem partitie is , hoe groter de kans is dat bestanden sneller fragmenteren op de partitie?
Lijkt me niet. Er is dan juist meer ruimte beschikbaar, zodat in theorie bestanden juist minder snel gefragmenteerd hoeven raken. Dat gebeurt namelijk als er niet genoeg ruimte is om het bestand in 1 stuk neer te kunnen zetten
Kater? Eerst water, de rest komt later
Mee eens. @TS: Had je dit niet even gewoon op kunnen googlen of in de FAQ op kunnen zoeken?Haan schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:42:
Lijkt me niet. Er is dan juist meer ruimte beschikbaar, zodat in theorie bestanden juist minder snel gefragmenteerd hoeven raken. Dat gebeurt namelijk als er niet genoeg ruimte is om het bestand in 1 stuk neer te kunnen zetten
In de FAQ geen specifiek antwoord gehad, was ook geen ander topic over te vinden. Google is altijd een beetje lastig met dat soort vragen ben ik van mening.
Als je snel-fragmenterende data scheidt van traag-fragmenterende data, dan scheelt dat ook erg veel.
Scheidt je documenten van je programma's. En scheidt je programma's en games (die nauwelijks fragmenteren) van je OS.
Scheidt je documenten van je programma's. En scheidt je programma's en games (die nauwelijks fragmenteren) van je OS.
PSN: djmurcielago
Pagina: 1