Toon posts:

LG geeft steeds flitsen, zwart beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een LG 795 FT
als ik aan het tikken ben wil het wel eens voor komen dat ik een flits heb, het beeld zwart wordt en weer aangaat...
is dit degaussen? / demagnetiseren?
dit gebeurt soms wel een paar keer achter elkaar. ik heb screensavers ed uitstaan dus dat is het niet
degaussen ok, maar toch neit soms 4 X binnen het kwartier?
hlp

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 14:29

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Zit niet je powerconnector een beetje los toevallig! Anders kan er wel eens wat stuk zijn

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Verwijderd

Topicstarter
ik had wel net van resolutie veranderd
(1280*1024 --> 1024*768) dit ivm mijn moeder die het anders te klein vindt om te lezen :(
kan het daar aan liggen?
ik had het eerlijk gezegd nog maar 1 keer gehad, in q3 op 1024*768
en mijn moeder heeft het ook op 1024*768 gehad, moet mijn beeld "wennen" aan de nieuwee resolutie? en dat ie dan gaat degaussen? :?

Verwijderd

Heb je je mobiele telefoon soms vlak bij de monitor liggen?? Ik heb er ook wel eens last van. Als ie er niet ligt dan niet.

Verwijderd

wat je beschrijft hoort zeker niet bij de standaard uitrusting. Als je er zeker van bent dat er geen kabeltje los zit zou ik LG aanschrijven of ermee terug gaan. Ik heb volgens mij hetzelfde met de oude TV van m'n ouders en die is 15 jaar oud ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik woon in frsland, narwal is in Tilburg
:(
ik heb het nog niet gehad, kan het zijn dat dit alleen gebeurt op 1024*768 of als het beeld de hele tijd wit is? like in word2000?
sucks dit, nou ja mn moeke heeft er last van ik niet maar toch...

Verwijderd

Topicstarter
het is dus net of mijn monitor heel snel uit en aan gaat
:?

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:22

Beaves

Usque ad Finem

ik woon in frsland, narwal is in Tilburg
Maakt niet uit, LG komt bij je langs :)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
moet ik in het on screen display nog wat veranderen? video level (nu 0,7), purity (50)
of iets anders?
ddc? , clamp (nu sep) oid?
:?

Verwijderd

Topicstarter
vanuit italie komen ze langs?
toch is het vreemd, ik zit nu na schooltijd al een middagje te computeren en nog nergens last van gehad, maar zometeen moet mijn moeder >:) dus dan zal het wel fout gaan...
;( :'(

(trouwens, boycot computercursussen, de hele tijd je bak bezet, en als je er maar 1 hebt... )

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb een 795 FT Plus en da's niet normaal wat jij beschrijft.. Mee teruggaan, dat ding is niet goed..

Controleer inderdaad even je kabel en de aansluitingen aan beide kanten.. Maar ik denk dat ie toch echt gefixt moet worden..

Verwijderd

Topicstarter
vaag dit, want ik ben er nu achter dat alleen op 1024*768 en voornamelijk in windows tijdens surfen en textverwerken e.d. dit gebeurt.
ik heb dus nergens last van aangezien ik 1280*1024 gebruik. Mijn moeder dus wel...
:(

• Beaves
  • Laatst online: 15:22

Beaves

Usque ad Finem

Trouwens, weet iemand hoe ik contact met LG kan opnemen, via de telefoon of via e-mail?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• squaddie
  • Laatst online: 20:00
probeer eens www.lge.nl :)

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:53
Heb ongeveer hetzelfde bij mijn CTX gehad. Contact met CTX gehad en die zeiden dat het of aan de voedingskabel lag of de tweede optie (en duurder) dan ligt het aan het relais. Bij de eerste optie kan die kabel vervangen worden en bij de tweede optie moet de hele monitor terug. Maar je kan hem terug brengen, valt onder garantie

• tsjech@
Toch blijft CTX een topmerk

Verwijderd

Topicstarter
ik ga maar es kijken of ik de voedingskabel kan vervangen...
ik heb het ALLEEN maar op 1025*768 en niet op hogere reso's

• tsjech@
1024 denk ik

Verwijderd

Probeer hem eens op een andere refresh rate te zetten. Misschien staat'ie bij 1024/768 nu op een waarde die het scherm niet prettig vindt.

Verwijderd

Topicstarter
ik kan nu niets doen, (ik zit nu op school), maar kan je in je osd gewoon refreshrates veranderen?

Verwijderd

Nee, dat moet je in de beeldscherm eigenschappen in de computer instellen.

Rechts klik op de desktop, eigenschappen, instellingen, geavanceerd, klik op de tab adapter. Daar zou je dat moeten kunnen instellen.

Of misschien in de driver van de leverancier.
...ik heb Matrox, daar kun je het beeldscherm helemaal met de hand instellen. ;)
Pagina: 1