Na lang overwegen en gebruik gemaakt te hebben van een Windows NT 4.0 Server met Sony AIT-3 tapestreamer en Veritas BackupExec ben in aan het overstappen naar een Linux Server. Nu ben ik op zoek naar een soortgelijk programma zoals BackupExec maar dan voor Linux. De tapestreamer wordt door Linux ook herkend als tapestreamer met het programma Arkeia voor Linux maar ik vind dit maar een rotprogramma vergeleken met BackupExec. Iemand nog tips betreffende goede en gebruiksvriendelijke GUI-gestuurde backupsoftware voor Linux?
Niet echt een GUI maar meer een CLI die wij gebruiken op linux servers: TapeWare van yosemitetech. (weet eigenlijk niet zeker of ze geen GUI hebben, wij draaien namelijk nooit grafische onzin op onze linux beestjes)
Maar dat is geen OpenSource oplossing. Ik heb voorheen wel met debian naar soortgelijke proggies gezocht, en die zijn er in overvloed. Maar ook weer 9 van de 10 keer NIET grafisch. Wel met netjes een logmailtje ed.
Maar dat is geen OpenSource oplossing. Ik heb voorheen wel met debian naar soortgelijke proggies gezocht, en die zijn er in overvloed. Maar ook weer 9 van de 10 keer NIET grafisch. Wel met netjes een logmailtje ed.
Wat heeft dit met PNS te maken
Hup, naar NOS jij