[Quark] Waar een 1 a 2 daagse workshop volgen ?

Pagina: 1
Acties:

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09-2025
Goedemorgen,

Voor mijn nieuwe baan moet ik een cursus/workshop Quark Xpress volgen van 1 a 2 dagen (liefst in de regio van Twente)
Prijs maakt in principe niet heel erg veel uit (al moet het niet in de duizenden euro's gaan lopen)
Heb zelf ook gekeken op google, maar vond hoodzakelijk alleen maar spul van InDesign.
Quark Xpress zit hoofdzakelijk in het westen, en dat is nu juist het probleem.
Iemand misschien ervaring en/of tips om mij even een stapje vooruit te helpen?

[ Voor 10% gewijzigd door kaos001 op 15-11-2006 10:10 ]

Soundcloud

Verwijderd

Ik zou jullie op je werk aanraden om indesign te gaan leren, als je toch moet beginnen. Quark gaat er zo langzamerhand zo'n beetje overal uit. Indesign kan meer, werkt WEL met mac os X, en is vele malen goedkoper dan quark. Zelf heb ik ooit wel Quark cursussen gehad, bij de grafische school in haarlem, maar dat is ook wel een beetje hier in het westen. Ik werk nog wel met quark trouwens, maar wil liever over op indesign.

Quark is trouwens niet zo moeilijk hoor om te leren, koop anders een boek dan kom je al een heel eind. Als je wat wil weten over quark, mail me maar.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Wat zou het bezwaar zijn om voor 2 dagen op en neer te reizen ?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Verwijderd

Voor duizenden euro's wil ik ook wel twee dagen naar je toe komen hoor. ;)

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09-2025
Persoonlijk vind ik InDesign ook beter. Maar ze werken er al 10 jaar mee, en gaan 100% niet overstappen. Ik ben nog maar een starter, en doe gewoon wat ze zeggen.
Het liefst zou ik gewoon iets in het oosten vinden voor 2 dagen (puur de basics leren).
Maargoed, het westen moet ook geen groot bezwaar zijn, mits goed te bereiken met OV.

Soundcloud

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

kaos- schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:03:
Persoonlijk vind ik InDesign ook beter. Maar ze werken er al 10 jaar mee, en gaan 100% niet overstappen. Ik ben nog maar een starter, en doe gewoon wat ze zeggen.
Het liefst zou ik gewoon iets in het oosten vinden voor 2 dagen (puur de basics leren).
Maargoed, het westen moet ook geen groot bezwaar zijn, mits goed te bereiken met OV.
Eigenwijze tukkers, dan zijn ze binnenkort in Overijssel nog de enige kan ik je vertellen :) Maar hier vind je zat cursussen: http://www.competencefact...workshops/opleidingen.php

[ Voor 10% gewijzigd door OzBoz op 15-11-2006 19:03 ]

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1