EB cardetailing tot aan uw huis
Ben ik het niet mee eens. Zo kun je mooi in het blauw de "waterleidingen" zien zitten. En groen/blauw past opzich wel aardig bij elkaar in dit geval zo.Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:30:
mooi maar het zou nog veel beter zijn moest alles groen zijn dat had veel mooier geweest
De kleuren zijn idd wel mooi, maar toch kan ik zo niet zien wat er echt bijzonder is aan dit ontwerp.
Wel is het erg netjes afgewerkt. Al had ik het mooier gevonden als alle kabels aan het zicht zouden zijn onttrokken.
en ook de leds die uitsteken in de binnekant vind ik iets minder maar voor de rest zeer schone mod
succes met de CM contest
Leuk dat je weer een keer een casemod hier post
Verwijderd
inderdaad... weer leuk om te zien....Wapster schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:27:
zeker mooi kastje geworden. Ook mooi alles weggewerkt, hij heet niet voor niets stealth
Leuk dat je weer een keer een casemod hier post
Verwijderd
very nice job!
[ Voor 54% gewijzigd door Ediejo op 25-07-2007 09:42 ]
laat ik het zo zeggen: ik vind 'm retestrak!
Ik ben een groot fan van mods waarin kabels etc. zoveel mogelijk weggewerkt worden dus dat pluspunt heb je sowieso al
* floriske.nl moet wel bekennen dat hij een hekel heeft aan kabels wegwerken en graag nog regelmatig wat in zijn pc's rommelt.
Vandaar dat ik voor mijn eigen project gekozen heb voor een systeem waarbij ik in de kasten mijn fantasie een beetje de vrije loop kan laten, maar toch geen enkele kabel zicht baar is (omdat er simpelweg geen echt window in de kasten zit
De kleurencombo is gewaagd en je moet er van houden, maar ik vind persoonlijk dat de kleuren erg goed tot hun recht komen en zeker geslaagd zijn.
Ik heb eigenlijk maar 1 heel klein dingetje dat ik wat minder vind, maar dat komt meer door een soort van allergie er voor en dat zijn de dopmoertjes
maar vind de uitslag van CM compo beetje tegenvallen
niet dat jou mod slecht is maar het is weer gewoon een case en wat lampjes erin.(wel strak afgewerkt enzo)
als je dan kijkt naar de WWII casemod. dat is echt iets vernieuwend en die heeft dan een tegenvallend resultaat.
Verwijderd
6de plaats , netjes hoorEdiejo873 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:38:
De uitslag van de CM compo is bekend.Klik
Net niet in de prijzen nr 6 maar dat is niets om je voor te schamen. Ik heb er zat achter me gelaten.
Verwijderd
Mee eens, uitslag is niet helemaal wat ik had verwacht eerlijk gezegd. Vond de winnaar persoonlijk niet de beste. Het sprong er niet uit, wat bij Ediejo en bij de WW II mod wel weer het geval was. Maar ja smaken verschillen natuurlijk.saikoboarder schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 21:14:
maar vind de uitslag van CM compo beetje tegenvallen
niet dat jou mod slecht is maar het is weer gewoon een case en wat lampjes erin.(wel strak afgewerkt enzo)
als je dan kijkt naar de WWII casemod. dat is echt iets vernieuwend en die heeft dan een tegenvallend resultaat.
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Verwijderd
Agree...Knud Gosens schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:55:
[...]
Mee eens, uitslag is niet helemaal wat ik had verwacht eerlijk gezegd. Vond de winnaar persoonlijk niet de beste. Het sprong er niet uit, wat bij Ediejo en bij de WW II mod wel weer het geval was. Maar ja smaken verschillen natuurlijk.
Gewoon door blijven modderen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 09:06 ]
Verwijderd
Inderdaad, smaken verschillen. Als niet-modder (m'n Wavemaster kast is nog steeds in originele staat) vind ik de winnende mod de mooiste die ik tot nu toe heb gezien. Al is 't meer een case construction met Mystique onderdelen dan een case mod...Knud Gosens schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:55:
Mee eens, uitslag is niet helemaal wat ik had verwacht eerlijk gezegd. Vond de winnaar persoonlijk niet de beste. Het sprong er niet uit, wat bij Ediejo en bij de WW II mod wel weer het geval was. Maar ja smaken verschillen natuurlijk.
Perfect afgewerkt, stijlvol (geen dopmoertjes
Kheb de case IRL gezien, stukkie vakwerk hoor jongens. Alleen...... die schakelaars.Ediejo873 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:43:
Zie de schakelaartjes aan de achterkant met 1 van de 2 kan je ze aan en uit zetten.
De andere is voor de casefans. 12 of 7 Volt.
[afbeelding]
Zo'n mooie case en dan ( IMO ) beetje elcheapo schakelaartjes, In de betere electro zaak of bij Conrad oid vind je makkelijk wat stylvollere switches die ( wederom IMO ) beter bij deze prachtige case passen.
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Respekt.
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
[ Voor 8% gewijzigd door Ediejo op 25-07-2007 09:12 ]
Ik bedoel als je problemen hebt met het aanbod, zoek contact op met thomass op marktplaats en vertel het hem persoonlijk. Uiteraard ben je wel vrij om te zeggen dat hij te koop staat
[ Voor 59% gewijzigd door Ediejo op 25-07-2007 09:50 ]
Edit:
Dude, ik weet wel hoe het zit.
Maar ik vind niet dat je daarmee het forum weer moet onderspammen en weer moet gaan beginnen over leeftijden dat iedereen jonge kleuters zijn.
Je neemt het WEER veel te serieus....
Ah ik zie dat je je eerste post hebt aangepast , het probleem wat ik had was de manier waarop je dat bericht hier neerzette. Nu lijkt het niet meer dat je geprobeerd hebt ruzie te maken met snakez maar nu lijkt het alsof je zelf een 'jochie' bent.
Good deal.
[ Voor 130% gewijzigd door Joost.B op 25-07-2007 10:01 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Ediejo op 25-07-2007 10:12 ]
Je zocht ook ruzie met snakez in je eerst post die je aangepast hebt als je het mij vraagt, je verdraaid geen feiten eigenlijk inderdaad maar je zegt alsof ik geen idee heb wat er aan de hand is tussen jou en snakez en aangezien jij al je persoonlijke akefietjes op forums uitvecht (wat je overigens geen goed doet) weet zo'nbeetje iedereen daarvan in dit forum, including me.
Ik geef hierbij toe dat je geen feiten verdraaid dat ik het verkeerd geformuleerd hebt maar ik weet wel hoe t toen gegaan is door jou openlijke ruzietjes.
Verwijderd
De afspraak met degene waar deze case voor gemaakt is was dat de case niet verkocht zou worden en naar beurzen zou gaan. Want we hebben hem helemaal gratis voor hem gemaakt.
Wat er verder tussen mij en Ed is heeft hier niks mee te maken , en heb gelukkig ook niet gelezen wat er gezegt werd. Dus kan ik er ook niet boos om worden
Enige wat wel zo is dat Ed hier wel gelijk heeft dat ie link is , want we hadden er ook afspraken over met degene waar de kast voor gemaakt is.
Begrijp dan ook heel goed dat ie teleurgesteld is , ben ik ook.
En verder maak ik er geen woorden aan vuil , lekker modden kerels , daar zijn we hiervoor
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Dit topic is gesloten.
![]()