Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM]Coolermaster Stacker stealth.

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

[ Voor 60% gewijzigd door Ediejo op 25-07-2007 09:42 ]

EB cardetailing tot aan uw huis

Verwijderd

mooi maar het zou nog veel beter zijn moest alles groen zijn dat had veel mooier geweest

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-11 14:44
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:30:
mooi maar het zou nog veel beter zijn moest alles groen zijn dat had veel mooier geweest
Ben ik het niet mee eens. Zo kun je mooi in het blauw de "waterleidingen" zien zitten. En groen/blauw past opzich wel aardig bij elkaar in dit geval zo.

• ronny
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2024

ronny

Trotse vader

Jammer dat bijna alle foto's in het donker zijn gemaakt. Ook van de voorkant en de ingewanden zijn niet duidelijke foto's te zien.
De kleuren zijn idd wel mooi, maar toch kan ik zo niet zien wat er echt bijzonder is aan dit ontwerp.
Wel is het erg netjes afgewerkt. Al had ik het mooier gevonden als alle kabels aan het zicht zouden zijn onttrokken.

specs werkpaard Youngtimer Touring Car Campionship

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Voorkant is erg goed. De binnenkant een tikje groener. Maar het blijft wel persoonlijke smaak. Kleine details op zo'n super mod ;)

• saikoboarder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 13:29
ik vind die boutjes aan de zijkant jammer.
en ook de leds die uitsteken in de binnekant vind ik iets minder maar voor de rest zeer schone mod
succes met de CM contest

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-10 17:01
netjes, niet teveel niet te weinig. Kdenk moest je meer eraan doen je het maar zou verbronselen, dus blijf er maar lekker af! :p

• Wapster
  • Laatst online: 03-11 20:12
zeker mooi kastje geworden. Ook mooi alles weggewerkt, hij heet niet voor niets stealth ;)
Leuk dat je weer een keer een casemod hier post _/-\o_

• TEAMIKKE
  • Niet online
En ook nog eens een casemod gebaseert op een Coolermaster ;)

Verwijderd

Wapster schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:27:
zeker mooi kastje geworden. Ook mooi alles weggewerkt, hij heet niet voor niets stealth ;)
Leuk dat je weer een keer een casemod hier post _/-\o_
inderdaad... weer leuk om te zien....

Verwijderd

Ik vind hem persoonlijk niet supermooi, maar als ik bedenk hoe die kast er origineel uitzag en wat een werk het is geweest om hem zo strak af te werken...

very nice job!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Very nice indeed, maar erg stealth issie niet met al die lichtjes he :P

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

[ Voor 54% gewijzigd door Ediejo op 25-07-2007 09:42 ]

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Oooh stealth mode 8)

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-11 18:43

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

zow, heb hem een aantal dagen geleden al gezien maar nu voor het eerst tijd om te posten.

laat ik het zo zeggen: ik vind 'm retestrak! ;) maar dat had ook niet anders gemogen als je ediejo heet :P

Ik ben een groot fan van mods waarin kabels etc. zoveel mogelijk weggewerkt worden dus dat pluspunt heb je sowieso al ;)

* floriske.nl moet wel bekennen dat hij een hekel heeft aan kabels wegwerken en graag nog regelmatig wat in zijn pc's rommelt.
Vandaar dat ik voor mijn eigen project gekozen heb voor een systeem waarbij ik in de kasten mijn fantasie een beetje de vrije loop kan laten, maar toch geen enkele kabel zicht baar is (omdat er simpelweg geen echt window in de kasten zit ;)

De kleurencombo is gewaagd en je moet er van houden, maar ik vind persoonlijk dat de kleuren erg goed tot hun recht komen en zeker geslaagd zijn.

Ik heb eigenlijk maar 1 heel klein dingetje dat ik wat minder vind, maar dat komt meer door een soort van allergie er voor en dat zijn de dopmoertjes ;)

d:)b weer een mod zoals we van ed gewend zijn d:)b

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• saikoboarder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 13:29
mij onderandere met mijn x-box stacker. ;)
maar vind de uitslag van CM compo beetje tegenvallen
niet dat jou mod slecht is maar het is weer gewoon een case en wat lampjes erin.(wel strak afgewerkt enzo)
als je dan kijkt naar de WWII casemod. dat is echt iets vernieuwend en die heeft dan een tegenvallend resultaat.

Verwijderd

Ediejo873 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:38:
De uitslag van de CM compo is bekend.Klik ;)
Net niet in de prijzen nr 6 maar dat is niets om je voor te schamen. Ik heb er zat achter me gelaten. ;)
6de plaats , netjes hoor :)

Verwijderd

Mooi resultaat hoor Ediejo ! :) Helaas ben je net niet in de prijzen gevallen. Zonde want het ging maar om 1 stem en je stond al gelijk met de 5e. Toch een uitstekende prestatie ! Zoals je zegt heb je veel mooie casemods achter je gelaten en dat moet ook een goed gevoel geven ;)

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 13:03

Knud

Sandvich

saikoboarder schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 21:14:
maar vind de uitslag van CM compo beetje tegenvallen
niet dat jou mod slecht is maar het is weer gewoon een case en wat lampjes erin.(wel strak afgewerkt enzo)
als je dan kijkt naar de WWII casemod. dat is echt iets vernieuwend en die heeft dan een tegenvallend resultaat.
Mee eens, uitslag is niet helemaal wat ik had verwacht eerlijk gezegd. Vond de winnaar persoonlijk niet de beste. Het sprong er niet uit, wat bij Ediejo en bij de WW II mod wel weer het geval was. Maar ja smaken verschillen natuurlijk.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

Verwijderd

Knud Gosens schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:55:
[...]

Mee eens, uitslag is niet helemaal wat ik had verwacht eerlijk gezegd. Vond de winnaar persoonlijk niet de beste. Het sprong er niet uit, wat bij Ediejo en bij de WW II mod wel weer het geval was. Maar ja smaken verschillen natuurlijk.
Agree...

Gewoon door blijven modderen :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 09:06 ]

Verwijderd

Knud Gosens schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:55:
Inderdaad, smaken verschillen. Als niet-modder (m'n Wavemaster kast is nog steeds in originele staat) vind ik de winnende mod de mooiste die ik tot nu toe heb gezien. Al is 't meer een case construction met Mystique onderdelen dan een case mod...

Perfect afgewerkt, stijlvol (geen dopmoertjes ;)), het golf-idee tot in detail doorgevoerd (zie de stealth boven de drive bays), en precies geschikt voor waarvoor 'ie bedoeld is: een HTPC.

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

Ediejo873 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:43:
Zie de schakelaartjes aan de achterkant met 1 van de 2 kan je ze aan en uit zetten. ;)
De andere is voor de casefans. 12 of 7 Volt.

[afbeelding]
Kheb de case IRL gezien, stukkie vakwerk hoor jongens. Alleen...... die schakelaars.

Zo'n mooie case en dan ( IMO ) beetje elcheapo schakelaartjes, In de betere electro zaak of bij Conrad oid vind je makkelijk wat stylvollere switches die ( wederom IMO ) beter bij deze prachtige case passen. :)

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

aaahhh airbrushen !! staat ook nog steeds op mijn verlanglijssie..... maarja, de spullen in huis hebben is één. Ermee om kunnen gaan ( zoals ed ) das twee. :)

Respekt.

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

[ Voor 8% gewijzigd door Ediejo op 25-07-2007 09:12 ]

• Joost.B
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-10 19:25
Waarom neem jij alles zo persoonlijk :P en probeer je meteen een flame uit te lokken?

Ik bedoel als je problemen hebt met het aanbod, zoek contact op met thomass op marktplaats en vertel het hem persoonlijk. Uiteraard ben je wel vrij om te zeggen dat hij te koop staat ;) !

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

[ Voor 59% gewijzigd door Ediejo op 25-07-2007 09:50 ]

• Joost.B
Dag

Edit:

Dude, ik weet wel hoe het zit.
Maar ik vind niet dat je daarmee het forum weer moet onderspammen en weer moet gaan beginnen over leeftijden dat iedereen jonge kleuters zijn.

Je neemt het WEER veel te serieus....

Ah ik zie dat je je eerste post hebt aangepast , het probleem wat ik had was de manier waarop je dat bericht hier neerzette. Nu lijkt het niet meer dat je geprobeerd hebt ruzie te maken met snakez maar nu lijkt het alsof je zelf een 'jochie' bent.

Good deal.

[ Voor 130% gewijzigd door Joost.B op 25-07-2007 10:01 ]

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

[ Voor 10% gewijzigd door Ediejo op 25-07-2007 10:12 ]

• Joost.B
I Quote: "Anyways ik ga dit akefietje niet uitvechten op het casemod forum"

Je zocht ook ruzie met snakez in je eerst post die je aangepast hebt als je het mij vraagt, je verdraaid geen feiten eigenlijk inderdaad maar je zegt alsof ik geen idee heb wat er aan de hand is tussen jou en snakez en aangezien jij al je persoonlijke akefietjes op forums uitvecht (wat je overigens geen goed doet) weet zo'nbeetje iedereen daarvan in dit forum, including me.

Ik geef hierbij toe dat je geen feiten verdraaid dat ik het verkeerd geformuleerd hebt maar ik weet wel hoe t toen gegaan is door jou openlijke ruzietjes.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:21
EeekkkWarzzz , Kast is Imo toch lelijk ( mijn mening orginele stacker is 30x mooier ) toch respect voor de moeite dat mensen in zo'n project steken

Verwijderd

Ik zie net deze post en mijn bek viel ook open.
De afspraak met degene waar deze case voor gemaakt is was dat de case niet verkocht zou worden en naar beurzen zou gaan. Want we hebben hem helemaal gratis voor hem gemaakt.
Wat er verder tussen mij en Ed is heeft hier niks mee te maken , en heb gelukkig ook niet gelezen wat er gezegt werd. Dus kan ik er ook niet boos om worden :)
Enige wat wel zo is dat Ed hier wel gelijk heeft dat ie link is , want we hadden er ook afspraken over met degene waar de kast voor gemaakt is.
Begrijp dan ook heel goed dat ie teleurgesteld is , ben ik ook.
En verder maak ik er geen woorden aan vuil , lekker modden kerels , daar zijn we hiervoor :P

• Joost.B
^^ enough said right there.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:44
Slotje op aanvraag TS

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.