[Nifty] Werkt spontaan niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
Ik had in de site die ik aan 't maken ben Nifty ingebouwd, werkte perfect.
Waarna ik 't aan 't omzetten was naar een template voor Drupal, liep ik ff weg voor koffie, kwam terug en ging weer verder, ineens viel me op dat de ronde effecten van Nifty weg waren! Ok, logisch, code was mischien ergens fout gelopen, maar vreemd genoeg in de orginele backup werkte t ook niet meer! Deze code werkte een half uur geleden nog wel... vreemd genoeg zelfs na een restart (tja, je weet maar nooit!) nog steeds geen resultaat.

Het voorbeeld online werkt nog wel: http://www.html.it/articoli/niftycube/index.html
Maar ik kan nou echt niet meer ontdekken waar ik fout ben gegaan, alle files staan in de goeie directory, wordt allemaal correct aangeroepen, en het gaat feilloos door de W3C check!

Pastebin url: http://pastebin.us/8303

Hopelijk heeft iemand hier nog op dit uur een scherp oog, want ik kom er niet meer uit!

---

tis zeer laat, de } achter de javascript functie was ineens foetsie... alsnog bedankt ;)

---

vreemd, de offline werkte direct na het verbeteren van de fout, maar de online (half template gebouwde) niet... verdacht...

--

nou laatste fout gevonden, hij linked naar zichzelf en de dir structuur liep anders dan ie verwachte... die zag ik niet aankomen

[ Voor 16% gewijzigd door teh_twisted op 15-11-2006 06:29 ]

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Volgende keer gewoon niet tot diep in de nacht doorgaan... Nachtje over slapen of rustig even wachten ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.