Mijn topic is op slot en betreffende moderator negeert DM

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-09 17:17

aex351

I am the one

Topicstarter
Betreft volgende thread :
2x DVI x1950 pro beschikt ook over VGA ?

Het gaat niet zozeer dat de thread opslot is gegaan maar de manier waarop.De moderator suggereert dat ik de oplossing zelf had kunnen vinden en er verder zelf niets aangedaan heb om ook maar uberhaubt zelf voor ik de thread opende de oplossing te vinden. Wat dus niet zo is.

Vervolgens heb ik hem vriendelijk een DM gestuurd met daarin de nodige uitleg en argumentatie over waarom ik de thread heb geopend. In zijn reactie negeert hij alle argumenten, alsof hij blind is, en gaat vrolijk verder met dat ik niets gedaan heb en dat als ik de handleiding van het hardware stuk had doorgelezen ik de thread niet hoefde te openen. Probleem alleen is dat het antwoord daarin niet te vinden is en ik heb dit ook kenbaar gemaakt. En nu negeert hij de betreffende DM.

Dion_b :N

edit: titel fix aub "topic" moet "thread" wezen en "thread en" moet "opslot is" zijn

[ Voor 16% gewijzigd door aex351 op 15-11-2006 00:42 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Mailen naar dion_b(apedinges)tweakers.net ?

Wat is het nut van dit topic ?
Denk je hier je gelijk te kunnen halen ?

Zie ook Waarom is je topic weggegooid of anderszins verdwenen?

[ Voor 5% gewijzigd door aReaRe op 15-11-2006 00:34 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Nou sórry, maar met een beetje leeswerk (!) betreffende DVI leer je dat Dual DVI enkel betekent dat je er twee beeldschermen met DVI-aansluiting op aan kunt sluiten, en je echt niet verplicht 2 schermen móet aansluiten :o

En verder had je even kunnen [google="DVI VGA Converter"], dan had je meer dan genoeg informatie gevonden.

Je verontwaardiging over het slotje is dus licht onterecht.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
CodeCaster schreef op woensdag 15 november 2006 @ 00:37:
Nou sórry, maar met een beetje leeswerk (!) betreffende DVI leer je dat Dual DVI enkel betekent dat je er twee beeldschermen met DVI-aansluiting op aan kunt sluiten, en je echt niet verplicht 2 schermen móet aansluiten :o

En verder had je even kunnen [google="DVI VGA Converter"], dan had je meer dan genoeg informatie gevonden.

Je verontwaardiging over het slotje is dus licht onterecht.
Zn vraag was of dat de desbetreffende kaart _naast_ de 2 DVI poorten nog een VGA aansluiting heeft. Dat is wel even wat anders. Ik vind het wel een terechte vraag.. ik wist het eerst ook niet. Desondanks kun je er met wat research wel achterkomen though :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

RoD schreef op woensdag 15 november 2006 @ 00:41:
[...]

Zn vraag was of dat de desbetreffende kaart _naast_ de 2 DVI poorten nog een VGA aansluiting heeft. Dat is wel even wat anders. Ik vind het wel een terechte vraag.. ik wist het eerst ook niet. Desondanks kun je er met wat research wel achterkomen though :)
1. [google=Sapphire Radeon X1950 PRO 256MB DDR3 (PCI-e, 2xDVI)]
2. Eerste hit: http://tweakers.net/productsurvey/146204
3. Productinformatie van fabrikant: http://www.sapphiretech.c....php?gpid=168&pid=g&grp=3
4. Afbeelding: http://www.sapphiretech.com/en/productfiles/168image1.jpg

Sorry hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
CodeCaster schreef op woensdag 15 november 2006 @ 00:44:
[...]

1. [google=Sapphire Radeon X1950 PRO 256MB DDR3 (PCI-e, 2xDVI)]
2. Eerste hit: http://tweakers.net/productsurvey/146204
3. Productinformatie van fabrikant: http://www.sapphiretech.c....php?gpid=168&pid=g&grp=3
4. Afbeelding: http://www.sapphiretech.com/en/productfiles/168image1.jpg

Sorry hoor...
Je hoeft je excuses niet aan te bieden aangezien je met die 4 punten, zoals door dion_b verteld, mijn vraag dan vooralsnog niet beantwoord kan worden. Gelukkig hebben mede forum gebruikers mij kunnen vertellen dat bij zulke videokaarten er zowiezo een dvi-vga converter bij zit wat dus ook nergens staat aangegeven.

En dan vervolgens krijg je van een mod te horen dat je niets hebt gedaan om zulke informatie te vinden en het gewoon in de handleiding staat. Wat dus ook niet zo is :N

[ Voor 19% gewijzigd door aex351 op 15-11-2006 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

aex351 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 00:49:
[...]

Je hoeft je excuses niet aan te bieden gezien je met die 4 punten dan als nog mijn vraag betreft een VGA aansluiting vooralsnog niet beantwoord is. Aangezien door mede forum gebruikers mij is verteld dat bij zulke videokaart standaard een vga-dvi converter wordt bij geleverd. Iets wat dus nergens staat aangegeven hoe interessant ook mensen anders proberen te vertellen.
Nee, dat jij van het bestaan van zo'n converter afweet of ernaar op zoek bent blijkt niet uit je topicstart. Jij stelt 2 vragen:
1. Zit er VGA op deze kaart?
2. Betekent dual DVI dat je er 2 TFT's op moet aansluiten?
En meer niet! Dit is eenvoudig op te zoeken, wat dion_b dan ook meldt. Dat er toevallig gebruikers zijn die wéten dat er een of zelfs twee verloopstukjes voor DVI->VGA bij deze kaart geleverd worden heeft niks met jouw slechte TS te maken.
En dan vervolgens krijg je van een mod te horen dat je niets hebt gedaan om zulke informatie te vinden en het gewoon in de handleiding staat. Wat dus ook niet zo is |:(
Daarin heb je gelijk, dat is misschien iets kort door de bocht, maar waarschijnlijk wel te wijten aan bovenstaande ;)

[ Voor 20% gewijzigd door CodeCaster op 15-11-2006 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
CodeCaster schreef op woensdag 15 november 2006 @ 00:53:
[...]

Nee, dat jij van het bestaan van zo'n converter afweet of ernaar op zoek bent blijkt niet uit je topicstart. Jij stelt 2 vragen:
1. Zit er VGA op deze kaart?
2. Betekent dual DVI dat je er 2 TFT's op moet aansluiten?
En meer niet! Dit is eenvoudig op te zoeken, wat dion_b dan ook meldt. Dat er toevallig gebruikers zijn die wéten dat er een of zelfs twee verloopstukjes voor DVI->VGA bij deze kaart geleverd worden heeft niks met jouw slechte TS te maken.

[...]

Daarin heb je gelijk, dat is misschien iets kort door de bocht, maar waarschijnlijk wel te wijten aan bovenstaande ;)
Nee de kern vraag van mijn thread ging over of er een VGA aansluiting op zo'n kaart zou zitten. En dat is dus mogelijk met zo'n converter. Zie ook vorige reply en RoD in "Mijn topic is thread en betreffende mode..." die het wel beter begrijpt.

[ Voor 5% gewijzigd door aex351 op 15-11-2006 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

aex351 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 00:56:
[...]

Nee de kern vraag van mijn thread ging over of er een VGA aansluiting op zo'n kaart zou zitten. En dat is dus mogelijk met zo'n converter. Zie ook vorige reply en RoD in "Mijn topic is thread en betreffende mode..." die het wel beter begrijpt.
Ik begrijp ook prima wat jij wil weten, en dat is:
"Kan ik een CRT-monitor met een VGA (Sub-D eigenlijk)-aansluiting aansluiten op de Sapphire Radeon X1950 PRO 256MB DDR3 (PCI-e, 2xDVI)?"

Het antwoord is simpel, en middels de door mij maar liefst twee gegeven google-queries te vinden, namelijk: ja, echter, enkel met een verloopstukje.

Dát is waarom dion_b je topic dicht heeft gesmeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
CodeCaster schreef op woensdag 15 november 2006 @ 01:14:
[...]

Ik begrijp ook prima wat jij wil weten, en dat is:
"Kan ik een CRT-monitor met een VGA (Sub-D eigenlijk)-aansluiting aansluiten op de Sapphire Radeon X1950 PRO 256MB DDR3 (PCI-e, 2xDVI)?"

Het antwoord is simpel, en middels de door mij maar liefst twee gegeven google-queries te vinden, namelijk: ja, echter, enkel met een verloopstukje.

Dát is waarom dion_b je topic dicht heeft gesmeten.
Ik vind het leuk dat je je gelijk probeerd te halen tegenover mij maar als je niet weet dat zo'n converter uberhaubt bestaat dan heb je niets aan je query. Ik had het topic dan ook niet te hoeven openen. En met een beetje nadenken had je dat geweten. Verder vind ik het ook leuk dat je jezelf benoemt tot de vraag oplosser van mijn vraag alleen mijn vraag was al beantwoord.

[ Voor 7% gewijzigd door aex351 op 15-11-2006 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg, alles leuk en aardig, maar ik hoop voor je dat je voortaan wel wat faq's door zal lezen.. Voordat ik überhaupt een kaart en een monitor kocht heb ik mijzelf zeer goed ingelezen over de zaken die ik op het oog had.. Zo heb ik zelfs een italiaanse site moeten checken over welke aansluitingen er op mijn tft aanwezig waren.. Helaasch moet ik CodeCaster (:x) gelijk geven in deze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Volgens mij heeft ie gewoon op je eerste DM gereageerd, en dat hij daarna het 'negeert' zul je toch echt moeten bewijzen... misschien is ie druk, wil ie er later pas op terugkomen, echter, binnen zo'n korte tijd heb je verder niets te eisen waar hij op zou moeten reageren.

Verder is dit een gerichte vraag (of moet ik zeggen: aanval?) aan één betreffende moderator, dus wacht zijn DM af of stuur hem nog een extra mail.

Ben je dusdanig hevig verontwaardigd en vermoed je dat achter elke boom een moderator schuilt die er op uit is om jou onrecht aan te doen, verstuur dan een mail naar de bemiddelaar (als je tenminste niet vermoedt dat deze ook in het complot zit).

Echter is het misschien beter om je af te vragen waarom je hier uberhaupt nog op GoT komt, dit is echt al je xxste klaagzag in LA dat we hier niets goed kunnen doen. Misschien zijn er vriendelijkere fora waar de mods wel normaal zijn?of ligt het misschien toch stiekem aan jezelf? Of is dat een hele gewaagde en rare veronderstelling...

Kortom, slotje.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.