Toon posts:

[Illustrator] Van zwart-wit plaatje naar vector plaatje

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil van een zwart-wit plaatje een vector plaatje hebben. Ik wil hiervoor Illustrator CS2 gebruiken. NU zit er in illustrator live trace. Hiermee probeer ik dat voor elkaar te krijgen, maar ik krijg het niet goed. Wil iemand anders het svp voor mij proberen? Ik heb ook geprobeerd om op de hoogste kwaliteit in te scannen. [snip]

Mijn excuses als het niet mag, maar ik ben er nu al enkele dagen mee bezig maar het lukt me maar niet.

[ Voor 9% gewijzigd door BtM909 op 15-11-2006 10:31 ]

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06-2025

Roland

Schnitt!

Probeer het eens met Adobe Streamline...

...Make every cut count, even if it is one frame...

• Lone
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:02
Heb het even geprobeerd maar het lukt mij wel gewoon, Live trace, instellingen een beetje tweaken en dan expanden. Wat is het probleem en waar wil je de uiteindlijke vector voor gebruiken (hoe 'goed'/netjes moet de trace zijn?) Dit is mijn resultaat

[ Voor 13% gewijzigd door Lone op 15-11-2006 00:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Lone schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 23:58:
Heb het even geprobeerd maar het lukt mij wel gewoon, Live trace, instellingen een beetje tweaken en dan expanden. Wat is het probleem en waar wil je de uiteindlijke vector voor gebruiken (hoe 'goed'/netjes moet de trace zijn?) Dit is mijn resultaat
Ik zit momenteel met een andere probleem. Wanneer ik via die Live Trace dat wil doen krijg ik telkens de melding dat ik te weinig geheugen heb. Mag ik vragen of jij dat voor mij wilt omzetten?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dan lijkt het me verstandiger om je probleem bij de oorzaak aan te pakken... Nu ga je, ondanks je dat blijkbaar goed weet dat het niet mag ;), andere mensen vragen om het voor je te doen...

Ik heb nog wat mensen die dit kunnen, die kosten alleen 150 euro per uur :)

Lees voor de gein dit eens: Graphics Policy #requests

Heb je nog problemen met Illustrator zelf, dan kan het geen kwaad om een nieuw topic in het juiste forum te openen, volgens de daar geldende policy.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.