Toon posts:

[Multiple Desktop Tool] 4 Desktops op > 40" Plasma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben opzoek naar een multiple desktop tool waarmee ik een aantal desktops op één plasma tv kan krijgen.

Ik heb nu een aantal tools geprobeerd waaronder Dexpot en Virtual Desktop Manager (Powertoys) en nog een aantal nutteloze tools.
Dexpot kwam dicht in de buurt want deze kan alle 4 de desktops in beeld brengen echter is dit enkel een preview.

Hieronder even een screenshot van hoe ik het wil hebben

Afbeeldingslocatie: http://www.pictureblack.net/Dexpot_klein.jpg

Zoals hierboven is te zien krijg ik alle 4 de desktops wel te zien maar als ik b.v. op desktop 2 een slideshow plaats stopt deze als ik de desktops allemaal in beeld neem.

Kan iemand me ideeën geven? andere tooltjes?

Uiteindelijk wil ik 4 presentaties (PPT/Slideshows) op een >40"plasma (TFT) zetten. _/-\o_

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga jouw topic eventjse verplaatsen naar Client Software Algemeen aangezien je vraag mij daar meer op z'n plaats lijkt :)

Windows Clients >> Client Software Algemeen

• Stefan_D
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-07 20:43
Dom vraagje, maar is het niet veel makkelijker om 4 maal Powerpoint / Slideshow applicaties open te hebben op 1 mega-grote desktop?

Verwijderd

Topicstarter
Stefan_D schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:54:
Dom vraagje, maar is het niet veel makkelijker om 4 maal Powerpoint / Slideshow applicaties open te hebben op 1 mega-grote desktop?
Dat is geen domme vraag al heb ik dit al geprobeerd. 4 powerpoint presentaties tegelijk draaien kan je vergeten. Het mooiste zou dus zijn om 4 apparte desktops te hebben.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 21:57 ]

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-07 14:58
Andere omweg:

Je kan bijvoorbeeld met VMware 4 installaties op 1 pc maken, en vervolgens via de VMware viewer, of eventueel remote desktop connection (Sneller) 4 desktops op 1 scherm krijgen (simpelweg door naar je 4 virtuele PC's te connecten). of eventueel een Windows Server installatie en 4 terminals / rdp verbindingen naar deze server te maken.

Nadeel van deze oplossingen is dat je geen hoogwaardige graphics kunt gebruiken in verband met de remote desktop verbindingen die je gebruikt.

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

je kunt 4 terminals openen en die ordenen, maar het lijkt mij praktischer om je presentatie in iets anders te maken dan powerpoint. Waarom maak je niet een film, in premiere oid? Dan heb je veel meer controle over de output.

Verwijderd

Topicstarter
Neo_TGP schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 22:01:
Andere omweg:

Je kan bijvoorbeeld met VMware 4 installaties op 1 pc maken, en vervolgens via de VMware viewer, of eventueel remote desktop connection (Sneller) 4 desktops op 1 scherm krijgen (simpelweg door naar je 4 virtuele PC's te connecten). of eventueel een Windows Server installatie en 4 terminals / rdp verbindingen naar deze server te maken.

Nadeel van deze oplossingen is dat je geen hoogwaardige graphics kunt gebruiken in verband met de remote desktop verbindingen die je gebruikt.
Wat dacht je wat 4 VMware installaties vragen van je pc. 4x RDC gaat ook veelste traag over het netwerk en vooral als men een verzoek heeft om bv een filmje te laten tonen.

Verwijderd

Topicstarter
Judaz schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 22:08:
je kunt 4 terminals openen en die ordenen, maar het lijkt mij praktischer om je presentatie in iets anders te maken dan powerpoint. Waarom maak je niet een film, in premiere oid? Dan heb je veel meer controle over de output.
Ik zorg zelf niet voor de output, deze ontvang ik waarna ik het op een praktische manier wil publiceren.
Pagina: 1