[Illustrator] Digitale foto naar Vector*

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-04-2025
In photoshop ben ik aardig in thuis, alleen in illustrator nog niet...

Ik ben voor iemand een website aan het maken, ze hebben een logo echter het is nergens digitaal. Nu heb ik de bedrijfs auto gefotograveerd en dus heb ik het bestand digital, alleen ik wil er een vector bestand van hebben, nu is denk het meest makkelijk om het over te trekken in Illu, alleen krijg ik dan allemaal kleine, afzonderlijke lijntjes aan elkaar, uit eindelijk moet het een lijn zijn die helemaal rond loopt, maar hoe doe ik dat??

Ome google en de search hebben we ook niet echt verder kunnen helpen

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-01 13:02

hbsJR

All rounder

Ik vind je omschrijving een beetje onduidelijk. Heb je misschien een screenshot voor me. En btw google eens op live trace en live paint.. kom je ook al ver mee

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 20:20
Waarschijnlijk zoek je de Live Trace tool, die convert bitmaps naar vector based images.

Op adobe staat een video tutorial:
http://www.adobe.com/products/illustrator/pop_livetrace.html

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11-2025

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

met 'pathfinder' kun je vormen samenvoegen.. Moet je bij 'venster'/'window' ff pathfinder tevoorschijn toveren en klooien...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je niet zoveel ervaring hebt, begin dan eerst met de tutorials en nog belangrijker de handleiding bij Illustrator :) Er staat nl. haarfijn uitgelegd hoe je met de vector-tools moet omgaan :)

Dit topic getuigt niet echt van heel veel inzet en gaat daarom dicht.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.