Verwijderd
Ik gebruik voornamelijk Photoshop, en daarbij is een dual monitor setup een uitkomst omdat ik dan het 2e display volstouw met de verschillende menus en opties en een navigatiescherm zodat mijn 1e display 100% werkscherm is. 
Tevens vindt ik het met internetten ook handig, Explorer op het ene display, IRC en ICQ op de andere.
Ik kan niet meer zonder, en
van mijn G450.
Tevens vindt ik het met internetten ook handig, Explorer op het ene display, IRC en ICQ op de andere.
Ik kan niet meer zonder, en
ja dat klinkt idd errug boeiend maar hoe doe jij dat dan met keyboard en muis etc??
kan je die switchen??
kan je die switchen??
je muis beweeg je gewoon van je ene scherm naar je andere scherm.
Nee het is gewoon nogsteeds 1 pc.
Je muis kan gewoon heen en weer van de ene monitor naar de andere. Bij de configuratie stel je in hoe de monitoren ten opzichten van elkaar staan.
En ik moet zeggen dat multi monitor een van de weinige (al dan niet enige) dingen is die bij windows goed en snel te instaleren is (zowel w2k als 98/me). Na het instaleren van de drivers van de tweede videokaart komt er bij het herstarten een bericht op de tweede monitor te staan dat j ehet buroblad uit kan breiden naar die monitor en hoe dat moet.
Oh nog 1 ding, je primaire monitor is degene die je boot weergeeft, standaard staat ie op pci dus die moet je ff op agp zetten in je bios.
En als je het gaat proberen ben je verkocht en wil je echt niet meer anders. Je hebt gewoon meer ruimte, en dat is heel erg fijn.
Je muis kan gewoon heen en weer van de ene monitor naar de andere. Bij de configuratie stel je in hoe de monitoren ten opzichten van elkaar staan.
En ik moet zeggen dat multi monitor een van de weinige (al dan niet enige) dingen is die bij windows goed en snel te instaleren is (zowel w2k als 98/me). Na het instaleren van de drivers van de tweede videokaart komt er bij het herstarten een bericht op de tweede monitor te staan dat j ehet buroblad uit kan breiden naar die monitor en hoe dat moet.
Oh nog 1 ding, je primaire monitor is degene die je boot weergeeft, standaard staat ie op pci dus die moet je ff op agp zetten in je bios.
En als je het gaat proberen ben je verkocht en wil je echt niet meer anders. Je hebt gewoon meer ruimte, en dat is heel erg fijn.
= TheGrimReaper op tweakers
ik krijg ICQ niet op m'n 2e monitor. Hij blijft aan de rand plakken zeg maar:)
ligt dit aan m'n icq instellingen, of ergens anders aan?
Verwijderd
Hoi!Op donderdag 01 februari 2001 19:43 schreef RdB het volgende:
ik krijg ICQ niet op m'n 2e monitor. Hij blijft aan de rand plakken zeg maar:)
Dit kan aan ICQ liggen: (ICQ / Contact List Options / Contact List Position / Floating>>aan)
Maar ik denk eerder dat 't aan je videokaart instellingen ligt. (rechtsklik op je Matrox icon in de systray / Window Positions / Snap to Display>>uit)
Hoop dat dit helpt!
Pagina: 1